poniedziałek, 15 lipca 2013

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki #1

Postanowiłam sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na mojego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, gdyż Google potrafi płatać figle.






Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:

czy były wpadki po – PO czy po? oto jest pytanie! I co to ma wspólnego z książkami? ;)

streszczenie lektury diabelska stopa – nie wiedziałam, że "Diabelska stopa" jest lekturą. Choć opowiadanie Doyle'a w kanonie lektur brzmi kusząco :P

żaba tekst z wiedzy pt m.musierowicz – co ciekawe, na moim blogu nie ma żadnych testów z wiedzy czy to o Musierowicz czy o innych pisarzach. Ale może powinnam zacząć je robić ;)

felicjanska lod – pozostawię to bez komentarza ;)

książki odmienijące – ciekawe, co odmieniające? A może magiczne?

stanisław mikulski niechętnie o sobie – chętnie czy niechętnie, jak na razie na moim blogu nie gościł ;)

ekscentryk wiki – nie wiedziałam, że ze mnie taki ekscentryk :P

monka@ges – to dopiero tajemnicze...

kanalie 2013 – mogłoby wyjść ciekawe zestawienie...

największe kanalie wśród papieży – takich zestawień raczej nie robię ;)

fascynacja złem mordercy zbrodniarze – aż boję się pomyśleć :P


Następna odsłona ukaże się, gdy zbiorę kolejny bukiet ;)

28 komentarzy:

  1. "największe kanalie wśród papieży" - haha, ciekawe co kieruje ludźmi wpisującymi takie hasła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanalie podobają mi się chyba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. Myślę, czy by nie zrobić rankingu :P

      Usuń
  3. Dzisiaj do mnie ktoś trafił wpisując "dziewczyna związana i zakneblowana" może odstawię kryminały O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle. Ja bym się zastanowiła na Twoim miejscu nad zmianą zainteresowań :P

      Usuń
  4. Rzeczywiście "kanalie wśród papieży" są najlepsze:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. powinnaś zmienić nazwę bloga na literaturokanalia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wiesz co... przynajmniej "tematycznie" (morderstwa, zbrodnie i "sławne" kanalie" ;) ) u Ciebie ludzie szukają ;)... znaczy się, w większości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej być ekscentrykiem, niż dziwakiem ;)Choć teraz wykażę się niewiedzą, jak sprawdzasz kto z jakim hasłem do Ciebie trafił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację. Choć dla mnie to synonimy. Ekscentryk ładniej brzmi ;)
      Trzeba wejść w "statystyki" w panelu nawigacyjnym. A następnie "źródła ruchu sieciowego" i przewinąć w dół - ukażą się "wyszukiwane słowa kluczowe" :)

      Usuń
    2. To rzeczywiście synonimy, ale być dziwakiem a ekscentrykiem to dwie różne rzeczy.
      Zapytałam o te słowa kluczowe, bo u mnie one całkiem normalne. Zawsze zastanawiałam się skąd bierzecie takie dziwadła?

      Usuń
    3. To chyba zależy od naszych tytułów postów i tagów. A Google już sobie je przetwarza na swoją modłę ;)

      Usuń
  8. Ludzie nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy jest według mnie z Felicjańską. Ale się uśmiałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czytać takie kwiatki u innych, bo u mnie pod tym względem nudno, same tytuły albo nazwiska autorów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też na początku były nudne. Ale od jakiegoś czasu to się zmieniło ;)

      Usuń
  11. Hahaha, te kanalie są świetne :P. Tylko nie mam pojęcia co Ty tu nawypisywałaś o kanaliach :P.

    Pozdrawiam :*!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieściłam jedynie recenzję "Kanalii" Pollaka - to taka zbrodnia? :P

      Usuń
    2. Aaaaaa, no tak :P. Nie skądże, ale teraz będziesz miała namolnych gości w poszukiwaniu jakiejkolwiek kanalii :D.

      Usuń
    3. Jakoś przeżyję. Swoją drogą, ludzie szukają dziwnych rzeczy w sieci ;)

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)