czwartek, 3 października 2013

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki #4

Kolejny raz postanowiłam sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na mojego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, gdyż Google potrafi płatać figle. Jakie wyniki pokazał tym razem?



Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:

havlicek borovsky pani twardowska - o ile mi wiadomo, "Panią Twardowską" napisał Adam Mickiewicz ;)

ja tego zjawiska - przydałby się jakiś czasownik, by było łatwiej dojść co poeta miał na myśli...

dzień książki zagadki - nie wiedziałam, że jest taki dzień - ciekawe kiedy wypada :P

iwona konieczna psychopata dowody - nie wiem, kim jest Iwona Konieczna i nie zbieram żadnych dowodów, co do jej psychopatycznych skłonności ;)

psychopaci są wśród nas - być może są, ale chyba nikt się nie przyzna :P

film o dziecku opetanym przez demona fabryka - szczerze powiedziawszy, nawet nie słyszałam o demonie fabryku

nano genetyka - ciekawe zestawienie ;)

seria "zabawy literackie" wydawnictwa - niestety nie znam tej serii :P

zabawy 10 - i znowu jakieś zabawy...

powie epistolarna - może powieść?

Następna odsłona ukaże się, gdy zbiorę kolejny bukiet ;)

25 komentarzy:

  1. Zawsze z chęcią czytam zarówno u siebie jak i u innych posty, na temat haseł Google. Poprawiają od razu humor człowiekowi, a czasami można się nieźle uśmiać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórzy mają bardzo oryginalne poczucie humoru wpisując hasło do wyszukiwarki:) Ale w tej sytuacji przynajmniej mamy się z czego pośmiać! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. demona fabryka hahahah powie epistolarna również mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  4. "iwona konieczna psychopata dowody" plus "psychopaci są wśród nas" stworzyło zaskakująco ciekawe połącznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów ci psychopaci mnie prześladują, może powinnam założyć bloga im poświęconego ;)

      Usuń
  5. Eh, popatrz tylko jak ci psychopaci są stali w uczuciach... w dalszym ciągu trafiają na Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam, widać ich przyciągam jak magnes :P

      Usuń
  6. jestem strasznie ciekawa skąd to się bierze....naprawdę;P "uhahałam się";) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pojawiły się ostatnio "dziwne zakładki do książki" i "sadomasochizm literatury ksiazki". Sformułowanie "sadomasochizm literatury" jest bardzo intrygujące. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sadomasochizm jest nie tylko intrygujący, lecz także podejrzany. Lepiej się przyznaj, jakie książki recenzujesz :P

      Usuń
    2. Oczywiście, że same mroczne i zboczone, wcale się tego nie wstydzę. :-P
      Żartuję oczywiście, aż tak źle nie jest. Ale chyba faktycznie zacznę się zastanawiać, co wyszukiwarka mówi o moim blogu... :D

      Usuń
    3. Mówi same złe rzeczy - ciekawe, jak to interpretować :P

      Usuń
  8. Demon fabryk to największe zło. Nie mów, że o nim nie słyszałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyłam dotychczas w nieświadomości, teraz będę wiedziała i trzymała się od niego z daleka :P

      Usuń
  9. Nano genetyka? Przyznaj się, Ty gdzieś tutaj bimber pędzisz :P!
    Ale niezłe kfiatki ;D.

    Pozdrawiam!
    Melon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że tym razem poszukiwano zabaw u Ciebie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnam zacząć robić zabawy na blogu :P

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)