czwartek, 17 października 2013

"Zgon" Giny Damico - zapowiedź

31 październiku do polskich księgarń trafi najnowsza książka Giny Damico – "Zgon" wydana przez Fabrykę Słów. Zobaczcie trailer!

Jak możemy przeczytać na stronie wydawnictwa: Lex ma 16 lat i sporo ostatnio nabroiła. Bezsilni rodzice wysyłają ją na wakacje do wujka na wieś. Lex nie jest zachwycona wizją spędzenia lata na farmie. Okazuje się jednak, że wujek nie jest tylko zwykłym farmerem, lecz mrocznym żniwiarzem i przeprowadza dusze zmarłych na drugą stronę.

Zgon to całkiem nowoczesne miejsce. Tam na górze są Sosnowe Kwatery, gdzie mieszka trochę młodzieży, jest kilka dobrych sklepów przy Alei Zgładzonych. – Wskazał na boczną uliczkę wyłożoną brukiem, w odróżnieniu od gładkiego asfaltu, po którym jechali. Lex wyciągnęła szyję i dostrzegła tych kilka sklepów o dziwnych nazwach. Kwiaciarnia o nazwie "Kwiatki od spodu", sklep z materacami "Wieczny sen" i sklep spożywczy z wielkim szyldem "Wyciągnięte kopyta". Na skrzyżowaniu dróg z małej fontanny wyrastał obelisk..




Z okazji nadchodzącej premiery wydawnictwo Fabryka Słów przygotowało trailer książki. Zapraszam do jego obejrzenia:



15 komentarzy:

  1. Latam sobie po blogach, przed chwilą na jednym z nich zostawiłam komentarz, że ten zwiastun widzę już po raz czwarty. U Ciebie jest po raz szósty. Inwazja, czy co? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie inwazja, to tylko kolejny konkurs Fabryki Słów :P

      Usuń
    2. aha! przyjrzę się tej książce - chociaż rzeczywiście sporo jej w ostatnich dniach;)

      Usuń
    3. Wcale mnie to nie dziwi. Ludzie lubią konkursy :P

      Usuń
  2. Jeeeeejku nie było mnie chwilkę u Ciebie, a tu takie zmiany:) Bardzo korzystne, chociaż tamten szablon też mi się bardzo podobał:) A o książce już słyszałam i chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tym razem postanowiłam pójść z duchem czasu. Teraz modny jest minimalizm oraz disqus - ale tego ostatniego nie cierpię ;) Ja nie do końca jestem przekonana, czy to moja tematyka. Zobaczymy, jeśli wygram...

      Usuń
    2. Discus nie jest zły, ale ja wolę normalne komentarze w bloggerze. Mam nadzieję, że wygrasz:)

      Usuń
  3. Z całym szacunkiem dla Fabryki Słów, ale moim zdaniem te "konkursy" to po prostu wymaganie od blogerów spamowania. Tym dla mnie jest ten zwiastun w tym momencie - spamem. Bo widzę go już któryś raz. I moim zdaniem taki zabieg może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego - zamiast zainteresować książką, to mnie zirytował i znudził. Oczywiście nie piję do Ciebie Wiki, tylko do wydawnictwa, że wymaga takich postów.
    A 31.10 to moje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak nie reklamuję każdej książki, na które namawiają (tylko te konkursowe). Pewnie za jakiś czas mi się znudzi. Doskonale Cię rozumiem. I tym bardziej mi miło, że weszłaś na mój post :)

      To już niedługo :)

      Usuń
    2. A na czym polega ten konkurs? Kto zdobędzie więcej komentarzy? ;P I powiedz Wiki, czy to nie jest jawne spamowanie? :P (możesz to usunąć)

      Usuń
    3. Spam, zdecydowany spam. I mnie też raczej zniechęca do danej książki. :(

      Wiki, chyba psujemy Ci udział w konkursie. :P

      Usuń
    4. Konkurs polega na zdobyciu jak największej ilości wejść na posta z trailerem, więc niczego nie psujecie ;)

      Usuń
  4. Drażnią mnie chwilami te konkursy, jak co drugi blog to samo, ale jak tak musi byc to weszłam :)

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)