czwartek, 8 sierpnia 2013

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki #2

Kolejny raz postanowiłam sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na mojego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, gdyż Google potrafi płatać figle. Jakie wyniki pokazał tym razem?
 




Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:

zjawiska paranormalne nagroda - jak na razie nie przyznaję żadnych nagród, nawet za zjawiska paranormalne ;)

jeżycjada rozgrywa się - gdzie? Pytanie za 100 punktów! W tym przypadku nie trzeba mieć zdolności paranormalnych, by znać prawidłową odpowiedź :P

psina żart psikus po czesku - lekcji czeskiego jeszcze nie udzielam, najpierw sama musiałabym się nauczyć :P

Chris Evans agent tajnych pisarz - oj, coś stylistyka kuleje, radziłabym nad nią popracować :P

detektyw - na wesoło - zwykle detektyw nie jest na wesoło, bardziej "na straszno", ale tym razem przymknę oko ;)

argentyńczycy to włosi mówiący po... - trudna zagadka, może po japońsku? ;)

bracia siostry patrick dewitt bohater - nie ma to jak kompleksowe poszukiwania ;)

największe zbrodnie xx wieku - nie prowadzę takich statystyk, co najwyżej mogę wskazać największych seryjnych morderców XX wieku :P

andrzej krajewski największe wpadki - ciekawe jakie :P

zakład pogrzebowy przedstawia! - nie wiem, co może przestawiać zakład pogrzebowy, może... plejadę zmarłych :P

maroko żona - nie, tutaj nikt żony nie znajdzie, nawet z Maroka ;)

kryminał antyczny - wątpię, by antyczni twórcy pisali kryminały :P

misery cytat o połamaniu nóg - nie wiem, czy mogę dawać takie brutalne cytaty :P


Następna odsłona ukaże się, gdy zbiorę kolejny bukiet ;)



34 komentarze:

  1. Trochę uzbierałaś tych 'kwiatków'. Czytelnicy naprawdę mają ciekawe pomysły! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, aż sama się dziwiłam jakie pomysły :P Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Według mnie z tym zakładem pogrzebowym najlepsze :P. Powiedz, czy Ty tu nie prowadzisz jakiegoś teatrzyku zombie ;P?

    Pozdrawiam ciepło :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Nic o tym nie wiem, ale może mój blog przejął inicjatywę i sam coś tworzy za moimi plecami ;)

      Usuń
  3. Ale pomysły:) Tych kilka pierwszych najbardziej mnie rozbawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa co "zakład pogrzebowy przedstawia!" :D i bardzo żałuję, że antyczni nie pisali kryminałów - to pewnie byłoby coś ;)
    Jakoś u siebie nigdy nie mogę żadnych kwiatków znaleźć, cholera xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno Cię u mnie nie było :) No właśnie mogliby, np. taki Sofokles albo Homer. Co poradzić, jak woleli pisać tragedie albo eposy. Na pewno znajdziesz, cierpliwości :)

      Usuń
  5. też miałam u siebie "zakład pogrzebowy przedstawia!" :) aczkolwiek wiem o co chodzi z tym zapytaniem :D
    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/189121/zaklad-pogrzebowy-przedstawia-dobrze-ze-do-nas-trafiles - tadam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać popularny motyw wyszukiwania. Ja też się domyśliłam, ale śmieszny jest :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa tego cytatu o połamanych nogach, będę musiała szybko "Misery" przeczytać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, niedawno pisałam o tej książce. To jedna z moich ulubionych Kinga :)

      Usuń
    2. Ja też niedawno czytałam "Misery". Fragment o pokaleczonych nogach bohatera wywiera wielkie wrażenie. Podczas czytania opisu odcinania nóg musiałam zrobić sobie przerwę na ochłonięcie ;) Jednak nie rozumiem, po co ktoś wyszukuje takie drastyczne sceny.
      Wyrażenia rzeczywiście dziwne i zabawne.

      Usuń
    3. Ja czytałam tę książkę już jakiś czas temu. Ale napisałam o niej dopiero niedawno. Mnie takie opisy aż tak nie ruszają ;) Może ten ktoś potrzebował tego cytatu do recenzji.

      Usuń
    4. No to teraz już w ogóle narobiłyście mi ochoty na "Misery" :P

      Usuń
    5. To musisz przeczytać. Film też godny polecenia :)

      Usuń
  7. Zakład pogrzebowy, to bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie jest u mnie aż tak ponuro ;)

      Usuń
  8. haha ale się uśmiałam - jeżycjada:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Tajni pisarze to musi być naprawdę tajne stowarzyszenie. Przecież nikt o nich nigdy nie słyszał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zastanawiam się, jak oni zarabiają, skoro nikt o nich nie słyszał ;)

      Usuń
  10. Detektyw na wesoło? Od razu nasuwa mi się detektyw-lump z cyklu Mendozy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jakieś dwie książki Mendozy, ale nie miałam jeszcze kiedy do nich zajrzeć. Znam za to Jaimego Bundę - będącego parodią Jamesa Bonda :)

      Usuń
  11. Nazbierało Ci się trochę tego - fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakład pogrzebowy, połamane nogi no kochana wynika z tego, że to jakiś horror! ;) Ale na poważnie to faktycznie ciekawe propozycje i można się nieźle zdziwić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnam zacząć pisać horrory zamiast recenzji. Choć podejrzewam, że nie skończyłoby się to dobrze :P Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Poprawiają humor :) A ja proponuję wykorzystać je do napisania jakiejś śmiesznej lub mrożącej krew w żyłach historii.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szczególnie w taki dzień jak dziś :) Nie mam chyba talentu do pisania, pozostawię więc to innym :P

      Usuń
  14. Ale świetny pomysł z tym postem :D Widzę, że niezłe perełki znalazłaś w swojej blogowej wyszukiwarce, może i ja powinnam spróbować z tym i sprawdzić czego na moim blogu szukają czytelnicy :D Czekam na kolejną odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to mój pomysł, podpatrzony w sieci ;) Powinnaś, czasem naprawdę można znaleźć zabawne zapytania :)

      Usuń
  15. Zakład pogrzebowy przedstawia! Dobrze, że do nas trafiłeś. To rewelacyjna książka. Czytałam ją osatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwię się tylko, że przekierowuje do mnie, skoro jeszcze jej nie recenzowałam ;) Skoro rewelacyjna, to może przeczytam :)

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)