środa, 28 sierpnia 2013

"Dziewczyna w stalowym gorsecie" Kady Cross - zapowiedź

30 sierpnia do polskich księgarń trafi najnowsza książka Kady Cross – "Dziewczyna w stalowym gorsecie" wydana przez Fabrykę Słów. Zobaczcie trailer!

Jak możemy przeczytać na stronie wydawnictwa: Szesnastoletnia Finley Jayne nie ma nikogo i niczego za wyjątkiem pewnej rzeczy, która znajduje się w jej wnętrzu. Ciemna strona bohaterki sprawia, że jest ona zdolna zabić. W dodatku bardzo mocnym ciosem. Tylko jeden człowiek widzi magiczną aurę otaczającą dziewczynę.

Skrzyżowanie epoki wiktoriańskiej z X-Menami. Powieść osadzona w XIX wiecznej Anglii, która przenosi czytelnika w świat pełen przygód.









Z okazji nadchodzącej premiery wydawnictwo Fabryka Słów przygotowało trailer książki. Zapraszam do jego obejrzenia:





7 komentarzy:

  1. Jakoś nie mogę odtworzyć tego trailera, ale z chęcią sięgnęłabym po nią! Tytuł świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się, może jestem zacofana, ale po raz pierwszy oglądałam taki trailer o książce, całkiem fajna sprawa:P:D

      Usuń
    2. Cieszę się, że się udało. Już myślałam, że źle wkleiłam ;) I książka się spodobała - super :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię epokę wiktoriańską, co prawda już mniej przekonują mnie te rządy automatonów, ale mimo wszystko książka wydaje się ciekawa, chyba zaryzykuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powinna Ci przypaść do gustu, zaryzykuj :)

      Usuń
  3. Ten tytuł jest dla mnie tak absurdalny, że za każdym razem się śmieję, jak go widzę. :D

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)