piątek, 17 stycznia 2014

Teledysk "Achaja" grupy El Voltage

Dziś chciałabym Was zachęcić do obejrzenia teledysku "Achaja" grupy El Voltage.

Achaja, postać wykreowana przez Andrzeja Ziemiańskiego, jest córką Archentara, jednego z siedmiu Wielkich Książąt królestwa Troy. Bohaterka ta wystąpiła w 2 książkowych cyklach - "Achaja" t. 1-3 oraz "Pomnik Cesarzowej Achai" t. 1-3. Autor nie przypuszczał nawet, że stworzy najważniejszą postać kobiecą w rodzimej fantastyce. Cykl "Achaja" zna już pół miliona czytelników.

Nic dziwnego, że Achaja doczekała się hymnu na swoją cześć. Teledysk grupy El Voltage wzbogacają grafiki Dominika Brońka, który jest autorem ilustracji (w tym także okładkowych) do około 80 publikacji wydawnictwa Fabryka Słów.








Zapraszam do obejrzenia teledysku!





Podoba się Wam teledysk? Czytaliście przygody Achai?




20 komentarzy:

  1. Piosenka mi się niezbyt podoba, ale obejrzałem teledysk, bo jest świetny. Chciałbym zobaczyć więcej podobnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, supergrafika, ale piosenka już mniej mi się podoba ;)

      Usuń
  2. Zaraz lecę na zajęcia - posłucham później, bo teraz bez słuchawek, to pobudzę wszystkich:) Gdzieś zapodziałam te słuchawki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, mnie by się już nie chciało na zajęcia latać. 6 lat studiów mi wystarczy na całe życie :P A słuchawki wpadły pod biurko - widziałam ;)

      Usuń
  3. Nie czytałam - teledysk świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz go obejrzę. Książki jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A książki jeszcze przede mną, ale za to teledysk ciekawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna rzecz - może powstanie więcej takich piosenek nawiązujących do literatury. :) To naprawdę oryginalne połączenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie powstanie, jeśli będzie się podobać :)

      Usuń
  7. Witam, Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award. Jeśli masz ochotę wziąć udział w zabawie, zapraszam - http://ksiazkiprzykawie.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale nie wezmę udziału. Już kiedyś uczestniczyłam w tej zabawie ;)

      Usuń
  8. Ta piosenka to na pewno nie moje klimaty... Brakuje mi w niej mnóstwa komercji, więcej bitów "umcyk-umcyk", więcej momentów do tańczenia (ten hymn ciągle leci w tle i z czasem ta piosenka jest jeszcze gorsza niż była na początku...), więcej wtórujących głosów typu: "Oh Yeah", "Baby" albo "Aha"... po prostu to nie jest pop ;D. Jejku, czy ja naprawdę mam tak bardzo ubogi gust muzyczny... o ile w ogóle go mam :D?

    Pozdrawiam ciepło :)!
    Melon

    P.S.: Życzę wygranej w konkursie :P!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także nie moje klimaty, też wolę pop, a także rock ;)

      Dzięki :)

      Usuń
    2. Nie no w sumie rock, nie każdy, ale większość piosenek, jest całkiem fajny ;).

      P.S.: To teraz gratuluję wygranej, bo widziałem, że coś zdobyłaś ;p.

      Usuń
    3. Ja też nie każdy, najczęściej taki lżejszy :P

      Tak wygrałam "Achaję" t. 1. Dzięki :)

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)