czwartek, 30 stycznia 2014

Wyniki konkursu imieninowego

Przyszedł czas na rozwiązanie mojego imieninowego konkursu książkowego, w którym do wygrania była książka "Śledztwo i płeć. O bohaterkach powieści kryminalnych" Bernadetty Darskiej. Do kogo powędruje nagroda?


Do konkursu zgłosiło się 11 osób, niby niewiele, ale miałam nie lada problem z wybraniem zwycięzcy. Zaprezentowaliście tak różne panie detektyw z zawodu lub pasji. Większości z nich nie znałam, ale na pewno to narobię. Choć wszystkie odpowiedzi bardzo mi się spodobały, musiałam dokonać wyboru.

Postawiłam więc sobie pytanie, którą z pań detektyw chciałabym poznać bez chwili wahania, która mogłaby mi się najbardziej spodobać? Gdy odpowiedziałam sobie na to pytanie, wybór zwycięzcy był znacznie łatwiejszy.

Książkę otrzymuje:

Anna Flasza-Szydlik



Odpowiedź ta była najbliższa moim czytelniczym upodobaniom, gdyż dotyczyła bohaterki Agathy Christie. Wprawdzie nie czytałam cyklu o Tuppence Beresford, ale planuję to jak najszybciej nadrobić. Szczególnie, że jak twierdzi Anna: Tuppence jest jak wino, im starsza tym lepsza. Muszę się przekonać, ile w tym prawdy ;)



Gratulacje! :)


8 komentarzy:

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)