środa, 2 września 2015

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki [9]

Kolejny raz postanowiłam sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na mojego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, gdyż Google potrafi płatać figle. Jakie wyniki pokazał tym razem?



Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:


co to moze byc czloeiek i nietoperz - może pół człowiek, pół nietoperz? :P

ix sowa nik kalwa - to dopiero zagadka ;)

mylące słowa czeskie - nie znam takowych :P

palac kultury i nauki o świcie - jest tak samo nieładny co w pełnym słońcu czy nocą ;)

erotyka - zaczyna się ciekawie, to pewnie następnym razem pojawi się seks :P

artur andrus stan cywilny - nie interesuję się życiem prywatnym gwiazd ;)

jacek poznanska legenda - nie znam Jacka, pewnie dlatego, że nie jestem z Poznania :P

ben den jak byl starszy - a teraz jest młodszy? ;)

edward gillians lekcje angielskiego - pewnie są dobre, skoro ludzie ich szukają :P

rosiewicz piosenka bo cieszkie jest zycie - może ciężkie? ;)


Następna odsłona ukaże się, gdy zbiorę nowy bukiet ;)

24 komentarze:

  1. Ładne kwiatki:) Też kiedyś sprawdzałam hasła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D zawsze się u ciebie uśmieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty, jakkolwiek dziwnie by brzmiały, i tak zawsze są piękne. :D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "palac kultury i nauki o świcie" - to jest dopiero hit!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale musiałaś mieć wesoło przy tworzeniu tego posta. "jacek poznanska legenda" to i dla mnie niewiadoma, mimo że jestem z okolic Poznania ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, jak co miesiąc :) Może to legenda jedynie w domu osoby, która to pisała ;)

      Usuń
  6. Oprócz erotyki u Ciebie często poszukuje się mężczyzn. Z Jackiem, legendą poznańską, na czele;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja akurat o tych mężczyznach nie piszę. Może powinnam zacząć :P

      Usuń
  7. W dziwny sposób ludzie tutaj trafiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wniosek: nieważne jak, byle do celu ;-) Pozdrowienia od nowej czytelniczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe, no aż sama jestem cóż to za legenda poznańska, coś o niej nie słychać w dalszym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w dalszym świecie o niej nie słychać :P

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)