sobota, 16 listopada 2019

Limitowana edycja "Jeżycjady" Małgorzaty Musierowicz

Wydawnictwo Akapit Press przygotowało wyjątkową niespodziankę dla fanów Jeżycjady Małgorzaty Musierowicz. 

Jest nią limitowana edycja "Jeżycjady" dostępna od września tego roku! To prawdziwa gratka i najlepszy pomysł na literacki prezent!


Box zawiera:
- 22 tomy "Jeżycjady", wszystkie w mniejszym i poręcznym formacie oraz zmienionej, eleganckiej oprawie graficznej,
- jeżycjadową płócienną torbę,
- kolorową pocztówkę z niezapomnianą Genowefą Bombke vel Sztompke, zakładkę.



Można go kupić na stronie wydawnictwa Akapit Press.

Dodam jedynie, że Małgorzata Musierowicz to jedna z moich ulubionych autorek, o czym możecie przeczytać w tym wpisie. I ma w domu prawie całą kolekcję :)


A Wy skusicie się na ten pakiet? ;)


10 komentarzy:

  1. Czytałam Musierowicz, gdy byłam młodsza, to nowe wydanie jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam prawie całą kolekcję w domu. Uwielbiam tę serię :)

      Usuń
  2. Dla fanów "Jeżycjady" to bez wątpienia nie lada gratka. A ja do tej serii robiłam kilka podejść i jakoś nigdy mi nie podeszła, choć bardzo lubię sagi, a Poznanianką jestem z dziada pradziada. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci nie podeszła ta seria. Ja ją uwielbiam ;)

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)