czwartek, 29 marca 2018

Książkowe zdobycze ;)

Dziś postanowiłam pochwalić się stosikiem książkowym, który pojawił się u mnie niespodziewanie. 

Zazwyczaj nie wklejam zdjęć stosików książkowych, ale ten jest dla mnie wyjątkowy. Zdobyłam go w pracy, zupełnie przypadkowo i niespodziewanie. Jako że pracuję w korekcie, to z pracy przynoszę jedynie gazety, a tu taka niespodzianka. Nie dość, że trafiły w moje łapki książki, to jeszcze prawie same kryminały, w dodatku dwóch autorek, które bardzo lubię. Czego chcieć więcej? :)

Oto one:


Od góry:
1. "Ostateczny cel" - Alex Kava
2. "Bez odwrotu" - Tess Gerritsen
3. "Epidemia" - Alex Kava
4. "Śmierć na żywo" - James Patterson i Marsall Karp
5. "Zajmę się tobą" - Mary Kubica
6. "Foodie w wielkim mieście" - Jessica Tom
7. "Biuro podróży samotnych serc. Kierunek: Chile"
8. "Gdzieś tam, w szczęśliwym miejscu" - Anna McPartlin
9. "Dzień, w którym umarłam" - Belen Martinez Sanchez



Jak Wam się podobają moje zdobycze? Czytaliście którąś z książek?


10 komentarzy:

  1. "Gdzieś tam, w szczęśliwym miejscu" bardzo miło wspominam. Zaczytanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę przeczytać jako jedną z pierwszych. Dzięki :)

      Usuń
  2. Zajmę się Tobą było zaskakująco dobrą, nietypową lekturą ☺ miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe o czym to "Foodie w wielkim mieście" :). Wygooglam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie czytałam, ale te dwie pierwsze od góry mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej te trzy od góry ciekawią ;)

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)