poniedziałek, 7 stycznia 2019

Wyniki świątecznego konkursu książkowego!!!

Przyszedł czas na rozwiązanie mojego świątecznego konkursu książkowego, w którym do wygrania były trzy zestawy książek ufundowane przez wydawnictwo Amber.


Konkurs cieszył się sporym powodzeniem. Po książki "Mistrz ceremonii" Sharon Bolton oraz "Zemsta kolekcjonera" Fiony Cummins zgłosiło się 8 osób :)

Wybór był naprawdę trudny. Wszystkie odpowiedzi były ciekawe, dlatego miałam nie lada problem. Książkami postanowiłam nagrodzić:

Avenoth
Domi*
Olę


Pamiętajcie, że zwycięzcy pokrywają koszty przesyłki.

Gratulacje! :)










4 komentarze:

  1. Dziękuję! Bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay, bardzo się cieszę! :) I oczywiście, w mailu faktycznie wkradł się chochlik. Powinno być avenoth.jewelry@gmail.com :) Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :). "Mistrza ceremonii" mam u siebie, chociaż go jeszcze nie czytałam. Ale to jedna z nielicznych powieści pani Bolton, których jeszcze nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)