poniedziałek, 14 października 2013

Autorzy uwolnili swoje książki podczas MFK we Wrocławiu

W niedzielę podczas ostatniego dnia Międzynarodowego Festiwalu Kryminału odbyła się kryminalna akcja bookcrossingowa, w ramach której autorzy przekazali swoje książki wraz z autografami.

Akcja ma na celu wymienianie się książkami poprzez zostawienie jej w specjalnej skrzyneczce i wybranie sobie w zamian innej. Kto przybył na akcję i czy cieszyła się dużym powodzeniem?

Na spotkanie przybyli Mariusz Czubaj, Piotr Głuchowski i Zygmunt Miłoszewski. Każdy z nich zaopatrzony był w egzemplarz swojej książki - "Zanim znowu zabiję", "Umarli tańczą" oraz "Ziarno prawdy".


Początkowo autorzy zaczęli z lekkim niepokojem zbliżać się do tajemniczej skrzyneczki, w której miały znaleźć się ich książki.


Po chwili namysłu, autorzy naraz wrzucili swoje książki. Następnie organizatorzy dołożyli książki innych autorów kryminałów, którzy nie mogli przyjść na akcję.

Głuchowski i Czubaj wzięli książkę "Śmierć w błękitnej sukience" Waltera Mosleya, tegorocznego laureata Honorowej Nagrody Wielkiego Kalibru. Zaś Miłoszewski -"Umarli tańczą" Głuchowskiego. Mnie udało się zdobyć 2 książki - Waltera Mosleya oraz Mariusza Czubaja.


Dedykacja Mariusza Czubaja pozostaje dla mnie zagadką nie do odgadnięcia. Niestety ja kaligrafuję, więc hieroglify są mi obce ;) Może ktoś mi pomoże w ich odgadnięciu...


Akcja niestety nie cieszyła się dużym powodzeniem. Na spotkanie przyszła garstka osób. Być może spowodowane to było wczesną godziną (poprzedniego dnia była Gala wręczenia nagród Wielkiego Kalibru, która skończyła się nad ranem). A być może tym, że niektórzy musieli już wracać do domu. W każdym razie dla obecnych było lepiej, bo mieli większy wybór książek.

Całą fotorelację możecie zobaczyć tutaj.

Szkoda, że festiwal minął tak szybko... Mam nadzieję, że uda mi się wybrać także za rok :)

8 komentarzy:

  1. gratulacje! fajnie jest mieć możliwość wymiany takich książek;) a w tej dedykacji jest na pewno wyraz "Czytelniku" 'PPPP ale to na pewno wszyscy odgadli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się odszyfrować Bezimiennemu Czytelnikowi Mariusz Czubaj. 12.10.13 we Wrocławiu... I dalej to zagadka wszech czasów :P

      Usuń
  2. Napisz do autora i zapytaj, co tam nabazgrał. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak zrobię, choć Ty poradziłabym sobie z tym lepiej. Ja jestem raczej typem aspołecznym :P

      Usuń
    2. O, właśnie sobie przypomniałam, że miałam się do kogoś odezwać na FB. :P

      Usuń
    3. Odezwij się koniecznie. Może zaprosi Cię do Warszawy. Bo jak ja Cię namawiam, to nie chcesz, a Jemu nie odmówisz :P

      Usuń
    4. Ty Wiki typem aspołecznym? Niemożliwe :P jak już uda Ci się hieroglify rozszyfrować, to powiadom nas o ich znaczeniu ^^

      Usuń
  3. Byłoby fajnie za rok ponownie spotkać się na festiwalu ;) Z tego co mi udało się dorwać w skrzyneczce, też jestem bardzo zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)