poniedziałek, 30 września 2013

Wyniki urodzinowego konkursu książkowego

Przyszedł czas na rozwiązanie mojego urodzinowego konkursu książkowego, w którym do wygrania były dwa kryminały "W kajdankach namiętności" Piotra Kołodziejczaka. Do kogo powędrują nagrody?


Do konkursu zgłosiło się 11 osób, jednak zwycięzców może być tylko dwóch. Jednym ze zwycięzców jest osoba, która udzieliła najciekawszej odpowiedzi na konkursowego pytanie, a drugą osoba, która została wytypowana w drodze losowania.


Pierwszą zwyciężczynią, której odpowiedź najbardziej przypadła mi do gustu, została:

BasiaRK


Drugą zwyciężczynią, wyłonioną na drodze losowania, została:

ArmAlKo Lit


A oto przebieg losowania:

Uczestnicy


Wyniki losowania



Gratulacje! :)


9 komentarzy:

  1. Moje gratulacje dla obu zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, dziękuję! :) choć liczyłam na to, że wygrałam dzięki niezwykle bystrej i fascynującej odpowiedzi na pytanie konkursowe, a nie dzięki szczęściu, ale tak czy siak jestem zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, przekupiłaś komisję i miałaś dwa losy! :D

      Usuń
    2. Czasem lepiej mieć szczęście niż pisane czy gadane :P

      Usuń
  3. Moje gratulacje dla zwycięzców!:)

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)