poniedziałek, 24 lutego 2014

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki [2]

Kolejny raz postanowiłam sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na mojego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, gdyż Google potrafi płatać figle. Jakie wyniki pokazał tym razem?



Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:

orwellowski knur - to może być ciekawe zagadnienie ;)

jak rozpoznać szatana - może po rogach i ogonie? :P

czy psychopata może manipulować... - i znowu ci psychopaci, chyba już się od nich nie uwolnię ;)

filmowi mordercy xx wieku - zdecydowanie wolę filmowych niż prawdziwych

czeskie skrzypce - o muzyce nie piszę ;)

sekx.opowjadanja.folwark - ciekawa pisownia i tematyka ;)

czy uzaleznieni od trawki maja sny - nie wiem, nigdy nie zgłębiałam tego tematu :P

alkoholizm u sławnych osób - myślę, że czy u sławnych czy nie, to poważny problem

niedoparki szczecin - widzę, że niedoparki są już sławne :P


Następna odsłona ukaże się, gdy zbiorę nowy bukiet ;)


29 komentarzy:

  1. Zaintrygował mnie ten szatan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię. Mnie zastanawia, skąd się wziął na moim blogu ;)

      Usuń
  2. A mnie "niedoparki", cokolwiek to jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O niedoparkach pisałam nie tak dawno tutaj :)

      Usuń
    2. Jakoś ominęłam ten post o niedoparkach, ale teraz już wszystko jasne :)

      Usuń
  3. opowjadanja i manipulujący psychopata - padłam na twarz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście śmieszne :)

      Usuń
    2. Ciekawe jak to się właściwie czyta: "opowiadandża", czy po prostu jakoś inaczej się akcentuje? :D

      Usuń
    3. Myślę, że to się czyta jak się pisze. Trochę tak po rosyjsku brzmi :P

      Usuń
  4. Psychopata z definicji manipuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To takie stworki, które jedzą nasze skarpetki. Pisałam o nich tutaj ;)

      Usuń
  6. Szatan uczy historii... w moim byłym liceum ;)
    I, uwaga, to może być szok, to kobieta była!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego szok: to już kobieta nie może być szatanem? Przecież mamy równość teraz :D

      Usuń
    2. bo miała na imię Alicja... a wcale nie była z Krainy Czarów ;(

      Usuń
    3. Pewnie, że może być kobieta. Ale skoro jest równość, to powinna być szatanka :P Skoro jest mowa na damskie formy zawodów, itd. ;)

      A mnie Alicja kojarzy się tylko pozytywnie, notabene bardzo ładne imię.

      Usuń
  7. Uwielbiam takie googlowe ciekawostki:P u mnie pod tym względem wieje nudą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku nie miałam niczego ciekawego, dopiero po jakimś czasie zaczęły się pojawiać takie ciekawostki ;)

      Usuń
  8. Zaintrygował mnie ten "orwellowski knur" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tu chodzi o Napoleona z "Folwarku zwierzęcego" :)

      Usuń
    2. Też tak myślę, ale i tak śmiesznie brzmi ;)

      Usuń
  9. Nader interesujący zapis - sekx. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł na posty : )
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre :) czekam na następne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)