niedziela, 1 grudnia 2013

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki #6

Kolejny raz postanowiłam sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na mojego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, gdyż Google potrafi płatać figle. Jakie wyniki pokazał tym razem?



Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:

marzenia znanych osób - niestety albo stety nie znam... może większa sława? pieniądze?

diabel w blekitnej sukience-autor okladki - nie powinno się oceniać książki po okładce :P

mam 12 lat i jestem nudziarą - jaki samokrytycyzm :P

parodia wyspy zolnierzykow - a może Wyspa Murzynków? :)

czeski humor wiki - jeśli już, to mam polskie poczucie humoru :P

miejsce dla ofeliit(lit.) - może znajdzie się jakieś u Szekspira, np. w "Hamlecie"? :)

czikatilo legendarny - chyba już nigdy nie uwolnię się od seryjnych morderców :P

jak rozpoznac psychopate - myślę, że najlepiej udać się do specjalisty w tej dziedzinie...

kazała nam rozebrać się mnie jak dziecku - jak nie mordercy i psychopaci, to rozbieranki :P

pierwsze namietnosci miłosne-cytaty - niestety nie gromadzę cytatów, a zwłaszcza takich ;)


Następna odsłona ukaże się, gdy zbiorę kolejny bukiet ;)








Przy okazji zapraszam do mojej recenzji filmu "Kobieta w klatce", ekranizacji świetnego kryminału duńskiego pisarza Jussiego Adlera-Olsena.



20 komentarzy:

  1. No przecież, że Świetlicki :) Przeczytałam - tu masz http://www.sztukater.pl/ksiazki/item/10879-easy-rawlins-mysteries-devil-in-a-blue-dress.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha cytaty z miłosnymi namiętnościami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe muszą być takie cytaty, skoro ludzie ich szukają :P

      Usuń
    2. W sumie po Grey'u to mnie nic nie zdziwi...

      Usuń
    3. Jakoś Grey nigdy mnie nie pociągał :P

      Usuń
  3. ja też ostatnio kilka miałam dość zabawnych i postanowiłam że je pozapisuje i podzielę się tym co jakiś czas;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Morderstwa, namiętności, dramaty i marzenia...:D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "kazała nam rozebrać się mnie jak dziecku" - polski język, trudna język. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie wszyscy potrafią go opanować ;)

      Usuń
  6. Musisz się pogodzić z tym, że psychopaci i różnego rodzaju mordercy są i już ciągle będą z Tobą. A my razem z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że będziecie ze mną. Chociaż wolałabym, byście mieli inne towarzystwo ;)

      Usuń
    2. Nie lubisz morderców? Szczerze mówiąc nie jest to pogląd, którym najlepiej byłoby się dzielić w ich obecności :D

      Usuń
    3. Łukaszu, czy chciałbyś się do czegoś przyznać? :P

      Usuń
  7. "Jak rozpoznać psychopate" to jest ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać jakiegoś poradnika :P

      Usuń
    2. Myślę, że powinnaś sama zacząć prowadzić poradnik na ten i inne tematy, jak widać lud się tego od Ciebie domaga! ;)

      Usuń
    3. Dobrze od jutra zacznę pisać, w sumie teraz każdy wydaje książki, to mogę i ja :P

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)