niedziela, 8 grudnia 2013

Świąteczny kiermasz "Książka pod choinkę" [relacja]

W dniach 6-8 grudnia na Stadionie Narodowym odbywały się Warszawskie Targi Turystyczne Podróże, w ramach których zorganizowano kiermasz "Książka pod choinkę". Głównymi atrakcjami imprezy były spotkania z autorami oraz książkowe promocje.

Na początku muszę się pochwalić, że jestem z siebie dumna. Nic nie kupiłam, mimo że kusiła mnie książka "Loteria" Patricii Wood, którą można było kupić 50% taniej ;) Ale i tak bez książki nie wyszłam, ale po kolei...

Na targi dotarłam dopiero w sobotę, choć na stadion mam rzut beretem, ale niewiele mnie ominęło. W sobotę można było spotkać Dorotę Gellner, Katarzynę Grygę, Wojciecha Widlaka, Mariannę Zawadzką oraz Marcina Szczygielskiego.

Katarzyna Gryga promowała swoją powieść "Suka" na stoisku wydawnictwa Studio Emka:

Fot. Weronika Trzeciak




W sobotę Marcin Szczygielski promował swoje książki na stoisku wydawnictwa Latarnik, a w niedzielę na stoisku wydawnictwa Bajka:

Fot. Weronika Trzeciak

W niedzielę autorzy nie dopisali. Dorota Gellner, Tomasz Raczek oraz Małgorzata Strzałkowska nie dotarli. Byli jedynie Marcin Szczygielski, Joanna Rawik, Anna Seniuk oraz prof. Joanna Papuzińska.

Anna Seniuk promowała audiobook "Proszę słonia" Ludwika Jerzego Kerna. Miała czytać go w jednej z sal konferencyjnych Stadionu Narodowego o wdzięcznej nazwie Rzym, ale publika nie dopisała.


Fot. Weronika Trzeciak

Ludzie bardziej zainteresowani byli Warszawskimi Targami Turystycznymi Podróże, które w tym roku odbyły się po raz drugi. Można zobaczyć piękne zakątki Polski i zaplanować sobie urlop. Impreza zakończy się w niedzielę.

Były także konkursy, w których brałam udział. Z trzech konkursów, w których brałam udział, wygrałam w dwóch. Na stoisku promującym Zamość i Roztocze - piłkę do nożnej. Będzie do kolekcji, bo mam już do siatkówki.

Jednak największą radość sprawiły mi nagrody ze stosika Podróże.pl. Można było wygrać jedną z trzech książek wydawnictwa Czarne z serii Orient Express do wyboru, 2 bilety otwarte do Kinoteki na dowolny seans oraz superancką torbę.

Wybrałam "Tequila Oil, czyli jak się zgubić w Meksyku" Hugh Thomsona. Była jeszcze: "Utracone serce Azji" Colina Thubrona oraz "Dzikie Wybrzeże. Podróż skrajem Ameryki Południowej" Johna Gimlette'a. Jednak to Meksyk do mnie przemówił, weź mnie ;) W każdym razie teraz już muszę zacząć czytać literaturę podróżniczą, skoro sama trafia do moich rąk :)

Oto zdjęcie nagród (bez piłki, bo brzydko się prezentuje nienapompowana):



Bardzo się cieszę z nagród, zwłaszcza biletów do kina. Wreszcie zaczną nadrabiać kinowe zaległości. Choć ostatnio byłam na ekranizacjach "Carrie" Stephena Kinga (recenzja) oraz "Kobiety w klatce" Jussiego Adlera-Olsena (recenzja).

Całą fotorelację z kiermaszu możecie zobaczyć tutaj, zaś z targów - tutaj

22 komentarze:

  1. Ta pierwsza pani to na tym zdjęciu wygląda na niezłą... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko pozory, w rzeczywistości jest sympatyczna. Poprosiła mnie nawet o przesłanie jej zdjęcia na maila ;)

      Usuń
    2. takie ujecie;) tak myślę...świetna relacja! pozdrawiam cieplutko!!

      Usuń
    3. Tak, takie ujęcie ;) Dzięki :))

      Usuń
    4. Również uważam, że wygląda na niezłą, ale prawdopodobnie myślimy o czym innym :D

      Usuń
    5. Podejrzewam, że to słowo na 4 litery :P

      Usuń
  2. Ale "FAJOSKO" ;P !!! Bardzo lubię Seniuk, gratuluję nagród!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię z "Czterdziestolatka". Dziękuję :)

      Usuń
  3. Świetna impreza. Gratuluję! Dobre zdjęcia robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam dobry aparat, to zdjęcia muszą być dobre ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że mam do Wawy tak daleko. Żeby to jeszcze było letnią porą to bym się skusiła, ale przez te ostatnie anomalie pogodowe, to ja wolę siedzieć w dom.
    Świetna torba- też chce taką ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ale może skusisz się na Warszawskie Targi Książki w maju? ;) Też mi się podoba :)

      Usuń
  5. Gratuluję:)). Fajnie, że organizują u Was takie targi/kiermasze.
    Pozdrawiam,
    Myśli skrzętnie ukryte...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Szczerze, to dowiedziałam się o nich przypadkiem. Ale cieszę się, że poszłam. Choć frekwencja powalająca nie była. Chyba mało osób o nich wie...

      Usuń
  6. Zastanawiałam się nawet, czy się nie wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę a mnie kiedyś "z firmy" wysłali na TT Warsaw i musiałam stać na stoisku ;)
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)