wtorek, 1 grudnia 2015

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki [12]

Współautor: Lucas

Kolejny raz postanowiliśmy sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na naszego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, gdyż Google potrafi płatać figle. Jakie wyniki pokazał tym razem?


Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:


czarna róża sekta - jak nie psychopaci, to sekty :P

dziwki morderczynie chomikuj - robi się coraz ciekawiej ;)

co gdy dorosli biora sie za kolorowanie - a co ma być? To nie zbrodnia :P

co symbolizuje szalik malego ksiecia - nie wiemy ;)

baba w futrze odmiana stylistyczna i ga - hm... ciekawe, co autor miał na myśli :P

bazyliszek byl w kraklwie czy warszawie - w Warszawie ;)

panna jola w skeczach czubaszek - nie kojarzymy :P

ksiazki poprawa malzenstwa - nie czytamy takich książek ;)

parodie bajek scenariusze - a to ciekawe :P

opowiasanoa kryminalno mwdyczne - ciekawy zapis ;)

belitz stare uzdrowisko - nie znamy :P


Następna odsłona ukaże się, gdy zbierzemy nowy bukiet ;)


16 komentarzy:

  1. Haha :D Zadziwiające, co też ludzie nieraz wpisują w wyszukiwarkach. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalik małego Księcia - to jest dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, te podsumowania są dobre.
    Czasem sie zastanawiam jak to się dzieje, że po takich hasłach przenosi na niektóre blogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło numer dwa - o rany rany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ciężki dzień, ale teraz? Humor totalnie poprawiony. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "co gdy dorosli biora sie za kolorowanie" -- no właśnie, co? Przecież kolorowanki są takie fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne, szkoda, że mnie kolorowanie nie uspakaja ;)

      Usuń
  7. Moja pierwsza myśl to: "Dziwne...". Następnej nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też ostatnio sprawdziłam jak mnie odnajdywano w wyszukiwarce i się porządnie uśmiałam. Postanowiłam zrobić spis najlepszych z 2015 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wątpię. Już nie mogę się go doczekać ;)

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)