piątek, 25 grudnia 2015

Gwiazdkowe prezenty książkowe :)

W tym roku Święty Mikołaj był wyjątkowo hojny pod względem książek. Co przyniósł mi pod choinkę?

Tydzień przed świętami przyszła do mnie tajemnicza złota koperta. Byłam bardzo ciekawa, co w niej jest...


W środku był czerwony papier, który krył niezwykłą zawartość.


Bowiem w papier owinięta była karta prezentowa Empiku...


...wraz z kartką z życzeniami. Była to naprawdę miła niespodzianka.


Jaka była moja radość, gdy okazało się, że na karcie prezentowej jest aż 150 zł :) Pomyślałam, że dzięki niej mogę zrealizować swoje czytelnicze marzenia. Kupić książki, których nie udało się zdobyć od wydawnictw, a które zawsze chciałam mieć. Wybór był trudny, gdyż oferta Empiku jest bardzo bogata, ale się udało. I to jeszcze przed świętami.

Zdecydowałam się na 4 książki:

 
Jednak szybko przypomniałam sobie, że przecież mam już "Komórkę" Robina Cooka i ją zwróciłam, bez żadnego problemu, przy odbiorze. Wczoraj zamówiłam kolejną książkę zamiast tej zdublowanej.

Natomiast wczoraj pod choinką znalazłam "Australijczyka" Marka Niedźwieckiego - prezent od dziadków.

Oto świąteczny stosik:


Od góry:
  1. "Kokainowy blues" Kerry Greenwood - bardzo lubię serial "Kryminalne zagadki panny Fisher", na podstawie książek tej autorki,
  2. "To" Stephena Kinga - uwielbiam Kinga i powoli kompletuję kolekcję jego książek,
  3. "Legendy wrocławskie i dolnośląskie" Krzysztofa Kwaśniewskiego - czytałam "Legendy poznańskie" i musiałam mieć tę książkę,
  4. "Australijczyk" Marka Niedźwieckiego - czytałam "Radiotę" i bardzo mi się podobała, musiałam przeczytać tę książkę.
I jeszcze idzie do mnie "Miasteczko Salem" Stephena Kinga, którą wybrałam zamiast "Komórki" Robina Cooka.


Czytaliście którąś z książek? Czy też dostaliście książki pod choinkę?



    34 komentarze:

    1. Nic nie czytałam, ale jakże hojne te święta były *.*

      OdpowiedzUsuń
    2. Fajny prezent od Empiku :)

      Pod choinkę nie dostałam książek, ale sztuk trzy wybrałam sobie podczas kiermaszu mikołajkowego.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To prawda :)

        To mam nadzieję, że się pochwalisz nimi na blogu ;)

        Usuń
    3. Pozytywnie zazdroszczę, świetny prezent!

      Ja sama też dostałam książki, które na pewno zrecenzuję. Oj, u mnie wszyscy wiedzą jaki podarunek najbardziej mnie ucieszy. :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Jeszcze nie zrealizowałam karty. Wciąż myślę nad tytułami. :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja też miałam twardy orzech do zgryzienia. Za duży wybór, ale tak bym myślała przez rok. A tak zdążyłam przed Gwiazdką ;)

        Usuń
    5. taki prezent od empiku to nie lada gratka, ale wybór jest trudny :) Swoją kartę wykorzystam dopiero w styczniu :)
      Pod choinkę nie dostałam żadnej książki, na szczęście brałam udział w wymiance świątecznej i jedynymi prezentami książkowymi były te od Natalii :)
      Pięknych Świąt!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Niestety trudny, za dużo książek, które chciałam mieć ;) Ja nie chciałam czekać do stycznia, bo byłoby jeszcze więcej książek do wyboru :P

        Fajny pomysł z tą wymianą świąteczną :)

        Dziękuję :)

        Usuń
    6. Czytałam tylko "To". Ja dostałam cztery książki:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Trochę gruba ta książka, więc pewnie nie pójdzie na pierwszy ogień. A jakie książki? :)

        Usuń
    7. Boziu, jaki cudowny prezent! I świetne książki sobie wybrałaś! Przyjemnej lektury zatem ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Rzeczywiście cudowny, w dodatku to była dla mnie niespodzianka. Dzięki, nie było łatwo. Mam nadzieję, że szybko się z nimi zapoznam :)

        Usuń
    8. Ja na szkolne mikołajki dostałam kartę do Empiku i cieszyłam się jak głupia. Także prezent świetny!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Naprawdę pomysłowy prezent, dzięki temu można kupić np. wymarzone książki :) Szkoda, że za moich szkolnych czasów nie było mody na karty prezentowe ;)

        Usuń
    9. Grubaśne to "To" ;) super dostać taką kartę! Ale ja wolę, jak ktoś mi kupuje książki z mojej listy :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Oj, grubaśna, ale dzięki temu będzie na dłużej ;) Jak się ma kartę prezentową, też można kupić książki z listy :)

        Usuń
    10. Ja będę po świętach szaleć z tą kartą. Ale "To" Kinga dostałam do siostry pod choinkę ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jestem ciekawa, co wybierzesz :) To świetny prezent dostałaś :)

        Usuń
    11. Cudny prezent! Niczego nie czytałam, ale zainteresowały mnie "Legendy wrocławskie i dolnośląskie", bo to mój rejon :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Polecam także "Legendy poznańskie", równie piękne wydanie :)

        Usuń
    12. Wspaniały prezent sprawił Ci empik. Moje gratulacje. Ja w tym roku nie dostałam żadnej książki, ale może za rok Mikołaj zrobi mi niespodziankę :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To prawda, wspaniały prezent. Dzięki. Myślę, że za rok Mikołaj bardziej się postara i dostaniesz książkę :)

        Usuń
    13. Piękny świąteczny prezent sobie sprawiłaś :)

      OdpowiedzUsuń
    14. TO polecam, moja ulubiona powieść Kinga.
      Cudowny ten Mikołaj, taaaakie prezenty przynosi :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Trochę mi zejdzie przeczytanie jej...
        Mikołaj udał się w tym roku :)

        Usuń

    Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)