wtorek, 28 maja 2013

Rozwiązanie zagadki i wyniki losowania!

Przyszedł długo wyczekiwany moment, czyli zakończenie zagadki dotyczącej pewnej książki wydawnictwa Fabryka Słów oraz poznanie zwyciężczyni losowania.

Wiem, będzie Wam bardzo "brakować" tej zagadki (szczególnie, że przez 4 dni na każdym blogowym kroku można było natknąć się na tajemnicze pomarańczowo-żółte okładki). Jak się słusznie domyśliliście, chodziło o książkę "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessici Brody.


A oto okładka w pełnej krasie:



Podsumowując, w zagadce wzięło udział 18 osób. W sumie pod 4 postami zdobyłam 31 poprawnych odpowiedzi (w tym 17 unikalnych). Tak jak obiecałam, wśród wszystkich komentujących wylosowałam osobę, do której trafi niespodzianka. Zwyciężczynią zostaje...





Gratuluję! :)

Na zakończenie chciałabym Wam bardzo podziękować za udział w zabawie i okazaną cierpliwość z powodu mojej monotematyczności przez ostatnie kilka dni. Mogę wreszcie wrócić do recenzowania, bo trochę wybiłam się z rytmu :)


Po długim weekendzie okaże się, kto z blogerów otrzyma pakiet książek.



7 komentarzy:

  1. Gratulacje zwyciężczyni minikonkursu ;) Teraz poczekamy na rozwiązanie konkursu właściwego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękna frekwencja! Gratulacje dla Domi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona, że tyle osób się zgłosiło. Mój blog nie jest bardzo popularny :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie zapomnij o podaniu adresu do wysyłki na mojego maila. Mam nadzieję, że niespodzianka się spodoba ;)

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)