sobota, 19 maja 2018

Warszawskie Targi Książki 2018: Pamuk, Carter, Tokarczuk

19 maja, podczas trzeciego dnia targów, można było spotkać się z polskimi i zagranicznymi autorami. Wśród nich byli m.in. Orhan Pamuk, Chris Carter, Olga Tokarczuk.

Na początku spotkałam się z Martą Guzowską, która niedawno napisała "Ślepego archeologa". Autorka podpisała mi mój egzemplarz i dwa na konkurs. Nie obyło się bez pamiątkowego zdjęcia.


Potem swoje kroki skierowałam do Wojciecha Chmielarza, który podpisał mi "Podpalacza". Podpytałam o fabułę "Wampira", który bardzo mi się podobał. I zrobiłam sobie zdjęcie.


Do autora stał także poznany dzień wcześniej znajomy, także miłośnik kryminałów.


Pojawiłam się także u Vincenta V. Severskiego, by podpisał mi "Zamęt". I zrobiłam obowiązkowe zdjęcie.


Zygmunt Miłoszewski, autor kryminałów, napisał ostatnio powieść z zupełnie innego gatunku. Poszłam więc podpisać "Jak zawsze" i spytać, czy już nie napisze więcej kryminału. Zrobiliśmy sobie także zdjęcie.


Największe kolejki tego dnia były do Orhana Pamuka. Do tego ochroniarze i podpisywanie tylko jednej książki, bez podawania imienia czy robienia zdjęcia. To się nazywa sława ;)


Spotkanie z Robertem Biedroniem cieszyło się sporym zainteresowaniem.


Jak zwykle uśmiechnięta Katarzyna Bonda przyciągnęła tłum czytelników na stoisko wydawnictwa Muza.


Olga Tokarczuk podpisywała książki na stoisku Wydawnictwa Literackiego.


Tego dnia odbyła się także wymiana książek "Z półki na półkę" zorganizowana przez portal Lubimyczytac.pl.


Było w czym wybierać.


Zainteresowanie jak zawsze było duże - byli zarówno dorośli, jak i dzieci.


Świstak ze stoiska Tatrzańskiego Parku Krajobrazowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)