czwartek, 10 maja 2018

Niespodzianka od Empiku i Książkowy Zestaw Ratunkowy, czyli Apostrof 2018

Dziś przyszła do mnie niespodzianka od Empiku, promująca Apostrof. Międzynarodowy Festiwal Literatury.

Co było w tajemniczej paczce? Takie oto suweniry ;)




Po rozpakowaniu paczki moim oczom ukazał się taki oto pakiecik:


Gazeta festiwalowa.


Dwa tajemnicze pudełeczka i dwie zapinki:


W jednym z pudełek były ołówki :)


W drugim - kostka do gry ze znakami interpunkcyjnymi ;)


Najbardziej ucieszyła mnie torba, z którą wybiorę się na Warszawskie Targi Książki oraz do Wrocławia na Międzynarodowy Festiwal Kryminału.


Uwielbiam takie niespodzianki :)

***


Tymczasem w stolicy trwa akcja czytelnicza Książkowy Zestaw Ratunkowy. Zapraszam do obejrzenia filmu.



Więcej informacji o festiwalu napisałam w tym poście.


Jak Wam się podoba taka promocja? Czy wybieracie się na festiwal?



6 komentarzy:

  1. Również jestem szczęśliwą posiadaczką wspomnianych gadżetów i również najbardziej jestem zadowolona z torby! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torby się przydają do dźwigania w nich książek ;)

      Usuń
  2. Sympatyczna niespodzianka! :-) W ogóle ten festiwal to świetna inicjatywa. Byłam na spotkaniu z Chmielarzem (bardzo pozytywne wrażenia) i mam nadzieję, że w sobotę uda mi się dotrzeć na spotkanie z Czubajem.
    Od kiedy będziesz na Mfk? Ja jadę w czwartek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś Go dopadnę na targach ;)

      Super, że będziesz :)) Jadę w środę :)

      Usuń
  3. Ołóweczki się zawsze przydadzą :D. Nie ma wielu osób, co notują więcej niż blogerzy książkowi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie notuję, piszę od razu na komputerze :P

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)