piątek, 6 września 2013

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki #3

Kolejny raz postanowiłam sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na mojego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, gdyż Google potrafi płatać figle. Jakie wyniki pokazał tym razem?


Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:

czy warto pisać opowiadanie o miłości - tę kwestię pozostawiam piszącym, nie mnie to oceniać :P

dlaczego blondynki są ładniejsze - dobre pytanie, ale chyba nie znajdziecie tu na nie odpowiedzi...

polskie wydawnictwa kryminały - to jest myśl, lista wszystkich kryminałów polskich wydawnictw. Chyba zabiorę się za to od razu, bo może mi zejść kilka lat :P

prawda rzeka - ciekawe połączenie... Myślę, że to temat na osobny post :P

bogdan arnold władca much - może powinnam zamieścić notkę biograficzną? ;)

ekranizacja powieści thriller medyczny - nie wiedziałam, że jest powieść pod takim tytułem. Ale przecież mogłam przeoczyć :P

zabawne wyszukiwania na blogu - nie ma to, jak poszukiwać na książkowym blogu zabawnych wyszukiwań ;)

literatirmania - to chyba w języku suahili :P

don matteo imię róży - gdyby ktoś jeszcze nie wiedział, Don Matteo nie napisał "Imienia róży" ;)

jak musialam zostac prostytutka w wieku - takich historii nie opisuję...

seryjne zabójstwa drastyczne opisy - chyba muszę dawać więcej takich opisów ;)

pięć typów seryjnych morderców - coś ci seryjni mordercy mnie nie opuszczają, zaczynam się niepokoić :P

ilu z nas wierzy w zjawiska paranormalne - ręka w górę, kto wierzy, to policzę ;)


Następna odsłona ukaże się, gdy zbiorę kolejny bukiet ;)



43 komentarze:

  1. Wniosek jest jeden - masz jakieś morderstwo na koncie skoro go tak często u Ciebie szukają... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam niejedno morderstwo na koncie, tylko zapomniałam się do tego przyznać. :P

      Usuń
    2. Komary się nie liczą :P

      Usuń
    3. Fakt, ciut grubsza zwierzyna, ale nie, nie sądzę, by się liczyły :P

      Usuń
    4. To jeszcze zostaje żaba - udusiłam ją własnoręcznie :P

      Usuń
    5. o.O to już podpada pod paragraf... :D

      Usuń
    6. Ech, i po co się przyznawałam :P

      Usuń
  2. nie dość, że szukają u Ciebie drastycznych opisów morderstw, to jeszcze chcą zobaczyć jakim typem zabójcy są... co się z tymi ludźmi dzieje... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam. Ostatnio wszystko kręci się wokół seryjnych morderców :P

      Usuń
  3. Ależ ta strona jest zdegenrowana do szpiku kości. Albo seks, albo morderstwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że strasznie deprawuję swoich czytelników. Od dziś zacznę recenzować bajki dla dzieci i baśnie :P

      Usuń
    2. A żeby nie odbiegać od tematu, pewnie będą to baśnie braci Grimm ;)

      Usuń
    3. Zgadałaś, nie ma lepszych baśni dla dzieci niż braci Grimm :P

      Usuń
  4. hahaah padłam, pozdrowienia dla Bogdana Arnolda, może się ujawni i sam przedstawi, żebyś nie musiała tej notki pisać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Bogdan Arnold już nie żyje, został stracony w 1968 roku za serie brutalnych morderstw. Więc raczej swojej notki nie napisze, chyba że jego duch ;)

      Usuń
  5. Seks, zbrodnia, prostytucja i zjawiska paranormalne. Bosz, gdzie ja jestem?! Czy to już TO mroczne miejsce internetu?

    A co do Bogdana Arnolda... taką miał ksywkę. W jego mieszkaniu leżały trupy i było dużo much, obstawiam, że plujek. W sensie tych co na zwłokach żerują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze trafiłaś. Pod Twoją nieobecność zmieniłam branżę bloga. A te zielone kolory to tylko przykrywka :P

      Wiem, czytałam o nim w "Seryjnych mordercach XX wieku". Tylko rozbawiło mnie, że akurat tego psychopatę ktoś sobie wybrał. Pewnie przez te muchy ;)

      Usuń
  6. Mieszanka wybuchowa! Doprawdy nie wiem, dlaczego blondynki są ładniejsze. Sama nią nie jestem, więc trudno mi opiniować:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jestem, ale także trudno mi wyrazić opinię w tej sprawie ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. A co to za dyskryminacja brunetek? Ach, gdybym tylko dorwała osobę, która szukała takich bzdur... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie pytaj, nie mam nic do brunetek :P Wolę nie wiedzieć, co byś zrobiła tej osobie ;)

      Usuń
  8. Świetne "kwiatki" od razu uśmiech na twarzy :) I nawet masz nową nazwę bloga w innym języku hehe... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, o to chodziło :) Może zacznę pisać w tym języku recenzje :P:P

      Usuń
  9. Zawsze się uśmieje jak czytam Twoje hasła. He he :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wierzę za każdym razem kiedy budzę się o 3 w nocy, a parę godzin wcześniej oglądałam jakiś horror :P
    Rozwalił mnie don matteo imię róży :D

    Sama ostatnio przeglądałam, czego szukają ludzie u mnie i dwa razy padło jakieś żeńskie nazwisko +nago...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już druga osoba, coś mało osób wierzy :P Ja na szczęście tak nie mam. Poza tym czasem o 3 nad ranem się dopiero kładę ;)

      U mnie jeszcze takie hasła nie padają. Ale wszystko przede mną ;))

      Usuń
  11. Haha, ojej, do mnie jakoś nie trafiają ludzie z takimi hasłami. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ręka w dół! Tzn. nie wierzę w zjawiska paranormalne :P

    Proszę, nie dawaj więcej drastycznych opisów, bo nie będę mogła tu zaglądać :(

    Don Matteo nie napisał "Imienia róży", mój świat chyba właśnie się zawalił ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy 2:1, przynajmniej z tych osób, które wypowiedziały się w tej sprawie. To może zacznę robić podsumowanie ;)

      Postaram się dawać jak najmniej, tylko dwa w jednej recenzji, ok? :)

      Przykro mi, że się do tego przyczyniłam. To może na razie nie wspomnę o św. Mikołaju - trzeba dozować informacje :P

      Usuń
    2. W każdej recenzji? Nawet np. książki kucharskiej? :P

      A co nie tak ze Św. Mikołajem? :D

      Usuń
    3. Nie, tylko kryminałów, thrillerów i horrorów - a tego niestety czytam najwięcej ;)

      Wszystko z nim dobrze, mieszka w Laponii i... nie przynosi prezentów :p

      Usuń
  13. hahaha Wiki - znowu się uśmiałam:) prawda rzeka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło :) Nie ma to jak prawda rzeka :P

      Usuń
    2. Prawda rzeka rządzi:D

      Wiki nominowałam Cię do LBA:)
      http://basiapelc.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-award.html
      pozdrawiam x

      Usuń
    3. Dzięki, ale już brałam udział :)

      Usuń
  14. Przyciągasz ciekawe typy czytelników. Aż strach zawierać tu znajomości, bo nie wiadomo na kogo się trafi. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zaczynam się niepokoić. Może powinnam zamieścić informację: "seryjnym mordercom wstęp wzbroniony" :P

      Usuń
  15. A niby prowadzisz blog o literaturze. Może masz gdzieś tu ukryty poradnik dla seryjnych morderców? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgryzłaś mnie, poradnik dla morderców znajduje się tutaj: http://literaturomania.blogspot.com/poradnik-dla-seryjnych-mordercow.html :P

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)