czwartek, 7 sierpnia 2014

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki [8]

Kolejny raz postanowiłam sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na mojego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, gdyż Google potrafi płatać figle. Jakie wyniki pokazał tym razem?



Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:

instynkty pierwotne we współczesnym swiecie - hm... zaczynam się zastanawiać, czy nie przebranżowić bloga :P

sekx.opowjadanja.folwarg.2 - i znowu temat powrócił niczym bumerang - tym razem "folwargu" część druga :P

sekx.opowjadanja.fantastyka - widać, takie opowiadania są bardzo popularne i mają różne gatunki ;)

analiza -funkcje i narzędzia literackie harris charlaine w powiesci martwy az do switu - ciekawy temat, ale nie ma go u mnie na blogu ;)

lawendowy pokój nina george pdf - nie mam w posiadaniu tego pdfa ;)

szweja jest nudziarą - jeśli już to Szwaja "Jestem nudziarą" :P

cda romanse swiatowa klasyka film - ciekawe zestawienie ;)

3 panów lodce o czym - o trzech panach, którzy pływną w łódce, a nie lodce :P

sto lat samotności zakończenie - nigdy nie podaję zakończenia książek ;)

konkursy z nagrodami książkowymi - to chyba najbardziej popularne wpisy na blogach ;)


Następna odsłona ukaże się, gdy zbiorę nowy bukiet ;)

10 komentarzy:

  1. opowjadanja - to dopiero fajnie brzmi, jak wypowie się na głos to słowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście śmiesznie brzmi, bardziej po rosyjsku czy ukraińsku ;)

      Usuń
  2. Nie wiem co mnie bardziej szokuje "sekx" czy "opowjadanja". ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sekx opowjadanja - to widać poszukiwany wątek, warto by coś w tym stylu napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry pomysł. Myślę, że przyniesie to duże zyski ;)

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)