poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki [4]

Kolejny raz postanowiłam sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na mojego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, gdyż Google potrafi płatać figle. Jakie wyniki pokazał tym razem?



Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:

cechy charakteru psychopaty - i psychopaci powrócili ;)

mroczne historie blog - na moim blogu nie ma wielu mrocznych historii ;)

dobry kryminał medyczny - obawiam się, że nie ma takiego gatunku ;)

krminal medyczny - widzę, że poszukiwania trwają, może jakiś autor się zlituje i napisze pierwszy "krminal medyczny" :P

polskie kryminały przymrużeniem oka - wydaje mi się, że żadna książka nie może być przymrużeniem oka :P

zbrodnia i kara fiodor dostojewki tom 1 do czytania -  z tego, co wiem, to do czytanie jest cała książka, nie tylko tom 1 ;)

czy mozliwa jest wina bez kary - jak się nie zostanie złapanym, to kary ziemskiej nie będzie ;)

altruitki wikipedia - ciekawe czym są altruitki? ;)

koszmary widmara - może zdrada żony? :p

wojna kosogłos - dziwne skojarzenie z wojną, szczególnie, że taki ptaszek nie istnieje ;)

czym walczą w igrzyskach śmierci - przeróżną bronią, wszystkie chwyty dozwolone...

detektyw monk w jaki spodob rozwiazuje zagadki - z pewnością nie wróży z fusów :p


Następna odsłona ukaże się, gdy zbiorę nowy bukiet ;)

17 komentarzy:

  1. Tym razem zrobiło się tak "zbrodniczo", tylko wojny, psychopaci i rozwiązywanie zagadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki profil bloga obrałam to teraz mam za swoje :P

      Usuń
  2. Z kwiatków wynika, że na Twoim blogu można znaleźć porady dla psychopatów :D strach się bać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od dawna udzielam takich porad - to żadna nowość :P

      Usuń
  3. Fajne ciekawostki. Niech żyją psychopaci :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle...muszę częściej zaglądać w sprawie tych psychopatów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    O Monku mi się najlepiej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie - trochę psychopatów, mroku - wszystko wraca do normy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że mnie opuścili na dobre :P

      Usuń
  7. A ja mam największy ubaw, gdy sprawdzam do czego owe hasła prowadzą ;) I tak masz wyjaśnienie czym są altruitki: http://literaturomania.blogspot.com/2013/06/bysk-rewolwru.html :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)