W ostatnich dniach sierpnia w sondzie ulicznej zapytano Polaków o kulturę – o ich preferencje i zainteresowania.
Nikt nie podejrzewał, co może zdarzyć się w ciągu dwóch minut. W ekspresowym tempie w centrum miasta wyrastały spersonalizowane oazy relaksu spełniające kulturalne marzenia. W ten sposób promowano nowy program lojalnościowy – Mój Empik.
Jedna dziennikarka, dwie lokalizacje, kilkudziesięciu szczęśliwców i kilkaset książek, filmów i płyt. Liczyły się tempo, intuicja i koordynacja. W jednej chwili Justyna Dżbik-Kluge zagadywała nieświadomego spacerowicza i pytała o kulturalne preferencje, a w kolejnej, za jego plecami ekipa techniczna aranżowała niezwykłą kulturalną przestrzeń. Na ruchliwym chodniku nagle pojawiał się regał zapełniony ulubionymi książkami, płytami i filmami danej osoby. Obok niego stawał domowy fotel i stolik. Z przenośnego odtwarzacza zaczynała płynąć muzyka ukochanych wykonawców.
Ekipa ukryta w busie dzięki przekazowi na żywo była w stanie w ciągu dwóch minut wybrać spośród kilkuset kulturalnych produktów wskazywane przez przechodniów jako ich ulubione. Następnie w ciągu kilkunastu sekund musiał je niepostrzeżenie umieścić za ich plecami. Ukrytym kamerom pozostawało rejestrować zaskoczenie i radość „ankietowanych”.
Akcja obrazuje sposób działania programu "Mój Empik" największej sieci dystrybuującej dobra kulturalne w Polsce. To nie tylko specjalne promocje i rabaty dostępne dla wszystkich posiadaczy karty, ale przede wszystkim spersonalizowana oferta – nowo uruchomiony program będzie zapamiętywać kulturalne preferencje i dostarczy „uszyte na miarę” promocje, zaproszenia i informacje. Jeśli na przykład ktoś często sięga po reportaże, to jako pierwszy dowie się o premierach tej kategorii, dostanie rabat na książki tego gatunku i zaproszenia na spotkania z ulubionymi autorami. Nie ma konieczności noszenia przy sobie karty plastikowej, ponieważ program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Skończy się też problem gromadzenia paragonów – zwrotu bądź wymiany produktów będzie można dokonać na podstawie historii zakupów zarejestrowanej na karcie. Co ważne, jeśli przystępując do programu pokażemy kasjerowi kartę z poprzedniego systemu lojalnościowego, zakupy zachowają ciągłość i szybciej zostaną dopasowane do nas osobiste propozycje. W ciągu pierwszych 4 dni w nowym programie lojalnościowym Empiku zarejestrowało się już 60 tysięcy osób.
Zapraszam do obejrzenia filmu z akcji:
Kilka dni temu otrzymałam miłą niespodziankę od Empiku:
W kopercie była tajemnicza czarna koperta i list od prezesa Empiku.
Największą zagadką była zalakowana czarna koperta, co mogła zawierać?
Otóż w środku czarnej koperty była karta lojalnościowa "Mój Empik", uprawniająca do zniżki 20%, którą mogę wykorzystać do końca 2016 roku.
Kilka słów o programie lojalnościowym "Mój Empik":
17 sierpnia w salonach Empik i sklepie internetowym empik.com wystartował program lojalnościowy "Mój Empik". Wydawana do niego karta jest dostępna zarówno w wersji tradycyjnej, jak i elektronicznej – można ją nosić w smartfonie. Jej posiadacz, książki, płyty z muzyką i filmami może kupić ze zniżką. Wystarczy, że przy kasie pokaże kartę. Na koncie "Mój Empik" uczestnicy może tworzyć własne listy prezentów, biblioteczkę posiadanych książek, filmów, płyt i gier oraz dzielić się nią z innymi. Mają także nieograniczony dostęp do ponad 7 tys. darmowych e-booków.
Jak Wam się podoba kolejna akcja Empiku oraz program lojalnościowy "Mój Empik"?
Nikt nie podejrzewał, co może zdarzyć się w ciągu dwóch minut. W ekspresowym tempie w centrum miasta wyrastały spersonalizowane oazy relaksu spełniające kulturalne marzenia. W ten sposób promowano nowy program lojalnościowy – Mój Empik.
Jedna dziennikarka, dwie lokalizacje, kilkudziesięciu szczęśliwców i kilkaset książek, filmów i płyt. Liczyły się tempo, intuicja i koordynacja. W jednej chwili Justyna Dżbik-Kluge zagadywała nieświadomego spacerowicza i pytała o kulturalne preferencje, a w kolejnej, za jego plecami ekipa techniczna aranżowała niezwykłą kulturalną przestrzeń. Na ruchliwym chodniku nagle pojawiał się regał zapełniony ulubionymi książkami, płytami i filmami danej osoby. Obok niego stawał domowy fotel i stolik. Z przenośnego odtwarzacza zaczynała płynąć muzyka ukochanych wykonawców.
Ekipa ukryta w busie dzięki przekazowi na żywo była w stanie w ciągu dwóch minut wybrać spośród kilkuset kulturalnych produktów wskazywane przez przechodniów jako ich ulubione. Następnie w ciągu kilkunastu sekund musiał je niepostrzeżenie umieścić za ich plecami. Ukrytym kamerom pozostawało rejestrować zaskoczenie i radość „ankietowanych”.
Akcja obrazuje sposób działania programu "Mój Empik" największej sieci dystrybuującej dobra kulturalne w Polsce. To nie tylko specjalne promocje i rabaty dostępne dla wszystkich posiadaczy karty, ale przede wszystkim spersonalizowana oferta – nowo uruchomiony program będzie zapamiętywać kulturalne preferencje i dostarczy „uszyte na miarę” promocje, zaproszenia i informacje. Jeśli na przykład ktoś często sięga po reportaże, to jako pierwszy dowie się o premierach tej kategorii, dostanie rabat na książki tego gatunku i zaproszenia na spotkania z ulubionymi autorami. Nie ma konieczności noszenia przy sobie karty plastikowej, ponieważ program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Skończy się też problem gromadzenia paragonów – zwrotu bądź wymiany produktów będzie można dokonać na podstawie historii zakupów zarejestrowanej na karcie. Co ważne, jeśli przystępując do programu pokażemy kasjerowi kartę z poprzedniego systemu lojalnościowego, zakupy zachowają ciągłość i szybciej zostaną dopasowane do nas osobiste propozycje. W ciągu pierwszych 4 dni w nowym programie lojalnościowym Empiku zarejestrowało się już 60 tysięcy osób.
Zapraszam do obejrzenia filmu z akcji:
***
Kilka dni temu otrzymałam miłą niespodziankę od Empiku:
W kopercie była tajemnicza czarna koperta i list od prezesa Empiku.
Największą zagadką była zalakowana czarna koperta, co mogła zawierać?
Otóż w środku czarnej koperty była karta lojalnościowa "Mój Empik", uprawniająca do zniżki 20%, którą mogę wykorzystać do końca 2016 roku.
Kilka słów o programie lojalnościowym "Mój Empik":
17 sierpnia w salonach Empik i sklepie internetowym empik.com wystartował program lojalnościowy "Mój Empik". Wydawana do niego karta jest dostępna zarówno w wersji tradycyjnej, jak i elektronicznej – można ją nosić w smartfonie. Jej posiadacz, książki, płyty z muzyką i filmami może kupić ze zniżką. Wystarczy, że przy kasie pokaże kartę. Na koncie "Mój Empik" uczestnicy może tworzyć własne listy prezentów, biblioteczkę posiadanych książek, filmów, płyt i gier oraz dzielić się nią z innymi. Mają także nieograniczony dostęp do ponad 7 tys. darmowych e-booków.
Jak Wam się podoba kolejna akcja Empiku oraz program lojalnościowy "Mój Empik"?
Ciekawa akcja.
OdpowiedzUsuńŚwietna akcja :)
OdpowiedzUsuń