piątek, 18 maja 2018

Warszawskie Targi Książki 2018: Cook, Huevelt, Szczygieł

18 maja, podczas drugiego dnia targów, można było spotkać się z polskimi i zagranicznymi autorami. Wśród nich byli m.in. Robin Cook, Thomas Olde Heuvelt, Mariusz Szczygieł.

Tego dnia najbardziej ucieszyłam się na spotkanie z moim ukochanym pisarzem - Robinem Cookiem. Było to niesamowite przeżycie.




Po spotkaniu poszłam podpisać książki i zrobić sobie zdjęcie z autorem.


Nie udałoby się to, gdyby nie Dorota, która trzymała mi kolejkę - dziękuję :)


Zrobiłam sobie zdjęcie także z Thomasem Oldem Heuveltem, autorem "Hex".


Tego dnia można było spotkać się także z Mariuszem Szczygłem.


Tego dnia była także m.in. Izabella Frączyk.


Wioletta Sawicka.


Joanna Zagner-Kołat i Magdalena Witkiewicz.


Kolejka do tych autorek była imponująca.


Na swoim szlaku spotkałam kozicę.


Bardzo lubię takie torby, ale tym razem się nie skusiłam.


Bardzo pomysłowe stoisko Nieprzeczytane.pl ;)


Tymczasem na stosiku wydawnictwa Iskry.



Plan został wykonany w 100%. Udało mi się podpisać książki, spotkać się z autorami, na których polowałam. I zdążyć do pracy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)