poniedziałek, 24 lipca 2017

Zabawne kwiatki z wyszukiwarki #5-7

Współautor: Lucas

Po raz kolejny postanowiliśmy sprawdzić, jak czytelnicy trafiają na naszego bloga. Wydawałoby się, że wystarczy wpisać jego nazwę do wyszukiwarki. Ale nie zawsze to takie oczywiste. Czasem można trafić przez przypadek, ponieważ Google potrafi płatać figle. Jakie wyniki pokazał tym razem?


Oto lista najdziwniejszych wyrażeń:

beata kamińska morderczyni - i znowu morderczynie :P

corka szymona majewskiego - nie znamy :P

janusz paruzel tarnobrzeg - tym bardziej nie znamy ;)

paulina mikuła wzrost - nie mamy pojęcia, ile ma wzrostu :P

na pragę nie wrócę - co za wyznanie ;)

spowodowałoby miodek - ciekawe :P

siedzący na własnego talerz violet wam - hm, o co kaman? ;)

obrazki na poprawę nastroju - już nie książki, tylko obrazki, świat się zmienia :P

aforyzmy klementynyhoffmanowej - nie znamy ;)

trzy w tytule dzieła antoniego czechow - może siostry? :P



Następna odsłona ukaże się, gdy zbierzemy nowy bukiet ;)




4 komentarze:

  1. >siedzący na własnego talerz violet wam< nie mam pojęcia o co chodzi, ale o mało nie oplułam monitora ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pszczółki spowodowałyby miodek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazki na poprawę nastroju też by mi się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy cykl postów, jeszcze nigdzie takiego nie wdziałam. A co do wyszukań-uśmiałam się z niektórych :D

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)