poniedziałek, 26 czerwca 2017

Big Book Festival 2017 (zdjęcia)

Od 23 do 25 czerwca w Warszawie odbywała się 5. edycja Big Book Festival - pod hasłem "Powrót do początku".

Tegoroczna edycja odbyła się w dawnym kompleksie szkół im. Klementyny Hoffmanowej.

Fot. Weronika Trzeciak



W sobotę wybrałam się na spotkanie z Kazuki Sakuraba - "Między mangą a legendą", które poprowadziła Katarzyna Boni.

Fot. Weronika Trzeciak

Następnie wybrałam się na dyskusję "Bądź mężczyzną", podczas której o twardzielach, wrażliwcach i amantach, męskich ideałach w literaturze i dobrze opisanych facetach mówili Ignacy Karpowicz, Hubert Klimko-Dobrzaniecki i Marcin Kącki.

Fot. Weronika Trzeciak

Pisarzy przepytywała Magda Mołek. Było naprawdę zabawnie. Czy spotkania literackie muszą być poważne, takie "ę, ą"? Czy jeśli publiczność dobrze się bawi, to znaczy, że cofamy się do czasów szkolnych? Otóż były głosy niezadowolenia, ale większość się dobrze bawiła. Ja nie poczułam się jak na festiwalu dowcipu, jak powiedziała jedna z pań.

Fot. Weronika Trzeciak

Poczytalni za żywo - audycja radia TOK FM nadawana z Big Book Festival.

Fot. Weronika Trzeciak

W niedziel poszłam  na "Hygge - instrukcja szczęścia". Spotkanie z Marie Tourell Søderberg poprowadziła Anita Zuchora.

Fot. Weronika Trzeciak

Następnie byłam na wydarzeniu "Chemia śmierci". Spotkanie z Simonem Beckettem poprowadził Mateusz Trojan.

Fot. Weronika Trzeciak

"W pogodni za Panem Tadeuszem. Jak pisać o Polsce?" - o tym, czy literatura nadąża za rzeczywistością i chwyta ducha czasu, dyskutowali czytelnicy pisarze.

Fot. Weronika Trzeciak

Spotkania odbywały się w różnych częściach dawnej szkoły oraz na boisku.

Fot. Weronika Trzeciak

Namioty z książkami.

Fot. Weronika Trzeciak

Księgarnia festiwalowa cieszyła się sporym zainteresowaniem.

Fot. Weronika Trzeciak


Można było kupić książki zaproszonych autorów w festiwalowych cenach.

Fot. Weronika Trzeciak

Festiwal mogę zaliczyć do udanych. Najbardziej cieszę się z tego, że zdobyłam autograf i zrobiłam sobie zdjęcie z Simonem Beckettem:

Fot. Weronika Trzeciak


Całą fotorelację możecie zobaczyć tutaj.


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również! Super, że książki zaproszonych autorów można było kupić w promocyjnych cenach :)

      Usuń
  2. Najbardziej zazdroszczę spotkania z Simonem Beckettem i pamiątkowej fotki. To świetny pisarz!

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)