piątek, 7 grudnia 2018

"Moje pierwsze 100 zwierząt" - edukacja i zabawa

"Moje pierwsze 100 zwierząt" to książeczka dla najmłodszych dzieci, dzięki której pozna zwierzęta z całego świata.

Dzieci uwielbiają zwierzęta, które je fascynują. Lubią się z nimi bawić, niestety nie zawsze jest to bezpieczne, gdyż nie wszystkie zwierzęta są przyjaźnie nastawione do ludzi. Teraz można zaspokoić ciekawość dzieci, a jednocześnie mieć pewność, że nie stanie się im nic złego, dzięki książeczce z serii "Akademia Mądrego Dziecka".

"Moje pierwsze 100 zwierząt" to książeczka dla najmłodszych dzieci, która pobudza ciekawość i rozwija wyobraźnię dwulatków i trzylatków. Dzięki niej dzieci mogą poznać 100 zwierząt z całego świata, które przestawiono na pięknych, kolorowych obrazkach i podpisano.

Zwierzęta zostały podzielone na kategorie: Na wsi, Na sawannie, W dżungli, W morzu, Zwierzęta polarne, Dookoła świata. Wśród nich są zarówno popularne zwierzęta, m.in. kaczuszka, szczeniak, struś, jak i te mniej znane, m.in. błazenek, zając polarny, maskonur. Jedne żyją w Polsce, inne można zobaczyć jedynie w zoo.

Książka zawiera pytania i zadania do wykonania, np. należy powiedzieć, które zwierzęta wydają takie odgłosy lub które zwierzęta mają wzory przedstawione na obrazkach albo należy odnaleźć mamy poszczególnych zwierząt. Można także poznać przeciwieństwa danych zwierząt, a na koniec sprawdzić zdobytą wiedzę. Do pomocy jest ponad 50 otwieranych okienek, za którymi kryją się odpowiedzi. Dzięki temu nauka będzie dla dzieci świetną zabawą.


Książka stanowi edukacyjny, kartonowy boardbook z okienkami, do którego dzieci będą wielokrotnie wracać. Gdybym za czasów mojego dzieciństwa były takie książeczki, na pewno bym się nimi bawiła non stop. Polecam ją wszystkim maluchom, które za jej sprawą jeszcze bardzie polubią zwierzęta.

"Akademia Mądrego Dziecka" to seria książek z otwieranymi okienkami. To doskonały sposób, by dziecko mogło poznawać świat wokół siebie. Warto wspomnieć, że seria składa się jeszcze z 3 pozycji: "Moje pierwsze 100 słów", "Moje pierwsze 100 słów na wsi", "Moje pierwsze 100 pojazdów".










Autor: praca zbiorowa
Tytuł: "Moje pierwsze 100 zwierząt"
Liczba stron:
Oprawa: twarda










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)