wtorek, 20 listopada 2018

Niespodzianka od Wydawnictwa Kobiecego

Wczoraj dotarła do mnie tajemnicza przesyłka z Wydawnictwa Kobiecego.

Dużych rozmiarów pakunek bardzo mnie zaintrygował, bo przecież nie zamawiałam aż tylu książek i takich wymiarów.


Pod folią kryło się tajemnicze pudełko, które bardzo szybko otworzyłam.


A w środku dwie książki, które zamówiłam do recenzji. Na pierwszym planie "Baba Jaga radzi: Nieziemskie porady na codzienne troski" - Taisia Kitaiskaia.


Największe zdziwienie wywołała jednak poduszka.


Okazało się, że nie została ona tam włożona przypadkowo...


Mam bowiem do czytania "Najnudniejszą książkę świata" prof. K. McCoya i dr Hardwicka.


Nie bez powodu dołączono ostrzeżenie "Uwaga zawartość tej paczki wieje nudą" i kilka nalepek z owieczkami. Do tego stopery, bym mogła spać spokojnie, gdy zacznę ją czytać.



***


Opis książki "Najnudniejsza książka świata":

Uwaga! Czytanie tej książki grozi natychmiastowym zaśnięciem!

30 litrów kawy, 6 miesięcy pracy, 17 drzemek w ciągu dnia. Tłumacz zasypiał, redaktor ziewał, korektor ratował się energetykami. Ta innowacyjna książka skutecznie wyśle w objęcia Morfeusza każdego nocnego marka!

Znajdziesz w niej unikalny zbiór tekstów i grafik, których czytanie wprowadza mózg w hipnotyczny stan i ułatwia zaśnięcie. Gdzie jeszcze przeczytasz o kryzysie politycznym w Belgii w latach 2007-2011 lub o ostatnich zmianach w klasyfikacji mięczaków? Gdzie indziej znajdziesz światowy almanach kiszonych ogórków lub relację z najdłuższej partii szachowej? Podejmij wyzwanie i sprawdź, przy której stronie zaśniesz!

Przygotuj się na szybkie zasypianie z najnudniejszą książką, jaką kiedykolwiek opublikowano!

PS. Nawet jeśli ta książka nie uśpi cię od razu, zdobędziesz masę bezużytecznych ciekawostek, którymi uratujesz każdą imprezę - w końcu kto nie chciałby poznać wszystkich rodzajów śniegu?



Skusicie się na tę książkę i sprawdzicie, czy rzeczywiście ułatwia zasypianie?


2 komentarze:

  1. Ooo, maczałem palce w obu! Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam stopkę redakcyjną ;) Dzięki :)

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)