czwartek, 29 listopada 2018

"Moje pierwsze 100 pojazdów" - edukacja i zabawa

"Moje pierwsze 100 pojazdów" to książeczka dla najmłodszych dzieci, dzięki której pozna samochody z całego świata.

Dzieci interesuje świat wokół nich. Chłopcy lubią bawić się samochodami, które je fascynują. Teraz można zaspokoić ich ciekawość w dziedzinie pojazdów dzięki książeczce z serii "Akademia Mądrego Dziecka".

"Moje pierwsze 100 pojazdów" to książeczka dla najmłodszych dzieci, która rozwija wyobraźnię i pobudza ciekawość dwulatków i trzylatków. Dzięki niej dziecko może poznać 100 pojazdów z całego świata, które zostały przestawione na pięknych, kolorowych obrazkach i podpisane.

Pojazdy zostały podzielone na kategorie: W mieście, W podróży, Na budowie, Na ratunek!, Na wsi, W powietrzu, Na wodzie. Wśród nich są nie tylko samochody osobowe, lecz także ciężarówki, śmigłowce, pojazdy ratunkowe (m.in. karetka, holownik), pojazdy wodne (m.in. taksówka wodna, kontenerowiec), maszyny budowlane (m.in. koparko-ładowarka, żuraw) oraz maszyny rolnicze (m.in. kombajn, snopowiązałka).

Książka zawiera pytania i zadania do wykonania, np. należy powiedzieć, jakimi pojazdami przewozi się daną rzecz lub czym jeżdżą ludzie wykonujący dany zawód albo należy policzyć, ile kół ma każdy pojazd. Można także poznać przeciwieństwa danych pojazdów, a na koniec sprawdzić zdobytą wiedzę. Do pomocy jest ponad 50 otwieranych okienek, za którymi kryją się odpowiedzi. Dzięki takiemu rozwiązaniu nauka będzie świetną zabawą - a o to przecież chodzi.

Fot. Wiki

Książka stanowi edukacyjny, kartonowy boardbook z okienkami, do którego dziecko będzie wielokrotnie wracać. Gdybym ja miała takie książeczki w dzieciństwie, na pewno bym się nimi bawiła non stop. Polecam ją wszystkim maluchom, a szczególnie chłopcom. Choć dziewczynkom też może się spodobać.

"Akademia Mądrego Dziecka" to seria książek z otwieranymi okienkami. To doskonały sposób, by dziecko mogło poznawać świat wokół siebie. Warto wspomnieć, że seria składa się z jeszcze 3 pozycji: "Moje pierwsze 100 słów", "Moje pierwsze 100 słów na wsi", "Moje pierwsze 100 zwierząt".









Autor: praca zbiorowa
Tytuł: "Moje pierwsze 100 pojazdów"
Liczba stron:
Oprawa: twarda








3 komentarze:

  1. Mój syn jest miłośnikiem wszelkiego rodzaju pojazdów i podejrzewam, że ta książka go zachwyci, a akurat Mikołaj ją przyniesie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To superprezent :) Mój chrześniak też już ją dostał pod choinkę. Bardzo mu się podobała ;)

      Usuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)