poniedziałek, 18 grudnia 2017

Świąteczny konkurs książkowy!!!

Z okazji zbliżających się świąt zapraszam Was na konkurs. Nagrody są trzy, ufundowane przez wydawnictwo Amber.

Jak wiadomo święta Bożego Narodzenia to czas prezentów. Dlaczego by więc Święty Mikołaj nie miał zagościć na naszym blogu ;)

Z tej okazji wraz z wydawnictwem Amber zapraszam Was do wzięcia udziału w moim konkursie, w którym nagrodami są trzy powieści (zwycięzców będzie trzech):
- "Dobrzy ludzie muszą umrzeć" Helen Fields (patronat medialny),
- "Niebezpieczna dziewczyna" K.L. Slater (patronat medialny),
- "Dziewczyny w wodzie" Victoria Jenkins (patronat medialny).


Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Literaturomania, a sponsorem nagród wydawnictwo Amber.
2. Konkurs trwa od 18.12.2017 do 7.01.2018 (do północy).
3. Aby wziąć udział w konkursie, należy umieścić podlinkowany do tego posta banner konkursowy na swoim blogu (o ile go macie):




oraz odpowiedzieć na proste pytanie:

Którą książkę wybieracie i dlaczego akurat tę?
5. Nie trzeba dodawać mojego bloga do obserwowanych, do kręgów Google+ ani polubić go na Facebooku. Jednak jeśli macie na to ochotę, to będzie mi bardzo miło :)
6. Zgłoszenie konkursowe należy umieścić w komentarzu pod tym postem wraz z adresem mailowym (bym mogła się skontaktować ze zwycięzcami).
7. Ze wszystkich zgłoszeń wybiorę trzy najciekawsze odpowiedzi.
8. Ogłoszenie wyników nastąpi 12.01.2018 na moim blogu.
9. Do zwycięzców wyślę także maile z informacją o wygranej oraz prośbą o podanie adresu do wysyłki.
10. W przypadku gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, wybiorę inną osobę.
11. Zwycięzcy pokrywają koszty przesyłki. Książki zostaną wysłane w ciągu 3 dni od otrzymania adresu (na terenie Polski) oraz przelewu za przesyłkę.




Życzę powodzenia!



14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    baner - https://monweg.blogspot.com/p/obieg-zamkniety.html
    e-mail - monweg@wp.pl
    Nie wybieram książki - zdaję się na ślepy los. A ponieważ jestem totalnym molem książkowym (czytaj: zwariowanym książkoholikiem) więc każda książka mnie ucieszy. Ponieważ widzę, że są to powieści sensacyjne, to moja radość nie miałaby granic gdyby udało mi się którąś otrzymać. Bardzo lubię tego typu literaturę. Co prawda moja biblioteczka puchnie w szwach, ale na kilka książek zawsze znajdzie się miejsce. Każda z książek prezentuje się cudownie. Dodatkową zaletą jest wydawnictwo, z którym nie współpracuję, więc musiałabym je kupić.
    A poza tym jest konkurs, jest zabawa - a może nawet wygrana :) I jeszcze jedno - biorę udział, bo dlaczego nie!
    Pozdrawiam ciepło i życzę spokojnych i rodzinnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Informacje o konkursie udostępniłam na swoim fb: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1238520029614904&id=100003707554716
    Mój mail: byska1@wp.pl

    Nie wybieram konkretnego tytułu książki, bo wszystkie są interesujące i żadnej nie mam w swojej domowej biblioteczce, więc zdaję się na ślepy los. A powodów dlaczego do mnie ma któraś z tych książek trafić jest cały alfabet
    A... Akurat mam miejsce na półce
    B... Będę się świetnie bawić czytając
    C... Chcę ją bardzo
    D... Dobra książka jest jak skarb
    E... Ewidentnie mi ona pasuje
    F... Fajnie jest mieć nowe książki
    G... Godzinami ją będę czytać
    H... Hakami ją zabezpiecze, żeby nikt jej nie zwinął
    I... Idealnie ona pasuje do innych moich książek
    J... Już nie będę się nudzić
    K... Kocham książki, bardziej niż ludzi
    L... Lubię leniuchować z książką
    M... Mam pierwszy tom i muszę mieć też drugi
    N... Nowe książki to jest największy skarb
    O... Okładka jest zniewalająca
    P... Poproszę ją ładnie
    R... Robię sobie nadzieję na wygraną
    S... Sąsiad będzie mi zazdrościł
    T... Teraz albo nigdy
    U... Uwielbiam takie książki
    W... Wiem że to jest coś dla mnie :)
    Z... Za nic jej nie oddam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się po"Dziewczyny w wodzie". Udostepniłam konkurs
    https://www.facebook.com/edyta.synyszyn. Obserwuje bloga jako Edyta Synyszyn,mail-ecia77wp.pl@wp.pl
    Książkę tę wypatrzyłam już jakiś czas temu gdzieś w postach i od tamtej pory nie daje mi spokoju. Bardzo mnie ciekawi i chciała bym zaspokoić moją ciekawość tą że lekturą

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrzy ludzie muszą umrzeć-sam tytuł sprawia, że książka zaciekawia. Ze mnie człek ciekawy i dla książek łaskawy. U mnie mają dobry dom, więc chętnie przygarnę ten tom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym "Niebezpieczną dziewczynę", ponieważ uwielbiam thrillery psychologiczne, a dodatkowo zaciekawiła mnie historia powstania tej powieści. Otóż jest to praca dyplomowa K.L. Slater. Wcześniej autorka bezskutecznie próbowała wydać swoje prace. Dopiero dzięki studiom literatury i kreatywnego pisarstwa, zakończonym tą właśnie powieścią, zyskała rozgłos i aż trzy jej książki w ciągu jednego roku trafiły na listy bestselerów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Informację o konkursie udostępniłam na fb https://www.facebook.com/iwa.jasiewicz
    email iwa_boss@o2.pl
    Święty Mikołaju, Mikołaju Święty,
    Ty jak co rok w grudniu rozdałeś prezenty.
    Do mnie nie przyszedłeś, chociaż tak czekałam,
    ciasteczka upiekłam i mleczka nalałam.
    Przecież byłam grzeczna przez długi rok cały,
    plotki, figle, psoty się mnie nie imały.
    Byłam dobrą mamą, wspaniałą też żoną,
    wzorowym pracownikiem, wszystkim niosłam pomoc.
    W jeszcze jednej dziedzinie świetnie się sprawdzałam,
    ponad setkę książek przez rok przeczytałam.
    I choć od książek ma półka się ugina,
    znów czegoś do czytania brakować mi zaczyna
    „Dziewczyny w wodzie” na pewno wypełniłyby tę dziurę,
    wolałabym je dostać niż prezentów furę!
    Bo po thrillery zawsze chętnie sięgam,
    w mrocznym świecie zanurzyć zmysły wcale się nie lękam.
    Chcę by włos mi się jeżył, chcę mieć gęsią skórkę,
    tak bym nocą się bała przejść ciemnym podwórkiem!
    Więc Święty Mikołaju robię słodką minkę…
    Może jednak wrócisz…? Mam jeszcze choinkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrzy ludzie muszą umrzeć, ciekawe tylko dlaczego? Zazwyczaj sprawiedliwy los dotyka tych złych a dobrzy żyją długo i szczęśliwie... Tu mamy odwrotna sytuację. Ach! Jestem bardzo ciekawa co takiego przeskrobali Ci dobrzy że muszą umrzeć. Chciałabym zaspokoić swoją ciekawość i zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi. Bloga nie posiadam :( adres email: newa7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie intryguje mnie okładka "Niebezpiecznej dziewczyny". Jest bardzo tajemnicza i pociągająca. I to ostrzeżenie, które na niej widnieje, sprawia, że faktycznie zaczynam się bać, ale nie chcę się oddalać, bo kusi niezmiernie. Z chęcią weszłabym głębiej w treść tej książki i poznała zagrożenie, które stanowi owa niebezpieczna dziewczyna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. Wybieram "Dziewczyny w wodzie". Zapewne rozbawi moje uzasadnienie. Wyboru dokonałam drogą eliminacji 😉 "Niebezpieczną dziewzynę" posiadam,"Dobrzy ludzie muszą umrzeć" jest drugim tomem serii, pierwszego nie czytałam ani nie posiada,żeby móc przeczytać,zanim sięgnę po drugi. Tak więc zostają "Dziewczyny w wodzie" 😉
    Informacja, baner udostępnione na fb: https://lm.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fliteraturomania.blogspot.com%2F2017%2F12%2Fswiateczny-konkurs-ksiazkowy.html&h=ATMOSxpv-COzRfdat7Xz0s2fEWW_tlUHw_npugdsdPnfsUQ1dFDSDeKFpyBRqjN5qHGjJX58L6f9mjCFq0W1k3c9jGkjlJbEF6FNVRbgjHmGULzEBq04XCj8i0Zwy0xlXj7ZDE0Cu2M&enc=AZM0jfAxpBdZmDGI5eWU5xL4MTXWUd-OZ--J6MFPPAO9O8uBvhKTMvrfE435PJjvvK_cy9PgdN_4sEelvQd4Qdqg45Hcz5wMPjYj0HC-xbFJ7e5INXQJwRbRsIEj7XqaX6S9HT_Zuw7SQy-nTdquj2HhJKcpC0ELBlXciQ7XvQFKz22YVuLFttXwnnizNGwT7f0&s=1
    Mail: kzawierucha482@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "Niebezpieczna dziewczyna" - adrenalina, niebezpieczeństwo, piękna dziewczyna... to bardzo kusi i sprawia, że ta książka moja być musi ;) Thrillery psychologiczne to mój ulubiony gatunek literacki, który sprawia, że wieczorem kompletnie się wyłączam, zostawiam wszystkie inne sprawy w tyle i daje się wciągnąć w historię, która wywołuje skrajne emocje, powoduje szybsze bicie serca i porusza zmysły. "Niebezpieczna dziewczyna to zapowiedź kolejnej, świetnej przygody, którą z wielką chęcią bym przeżył...
    Mail: maciej.wieprzycki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. "Dobrzy ludzie muszą umrzeć", bardzo ciekawi mnie ten tytuł, ponieważ zazwyczaj to źli ludzie są karani i w zemście zabijani. Po przeczytaniu recenzji dowiedziałam się, że mordowani są ludzie, którzy pomagają innym, udzielają się charytatywnie i jestem szczerze zainteresowana komu mogli zaszkodzić by ktoś chciał się zemścić w najgorszy możliwy sposób - odbierając to co najcenniejsze, czyli życie.
    mail: hannawasyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym przeczytać "Niebezpieczną dziewczynę", a okładka i opis przyciągnęły mnie automatycznie. Powód jest dość prosty...pozytywne skojarzenie. Okładka jest kopią (z niewielkimi zmianami w kolorystyce)powieści Magdy Stachuli "Trzecia". Do tego opis przywołuje "Dziewczynę z pociągu", do której też porównywano debiutancką książkę wymienionej przeze mnie autorki, czyli "Idealną". Magda Stachula pisze świetnie, bardzo mi się podobały obie powieści, stąd podświadomie czuję, że i "Niebezpieczna dziewczyna" będzie strzałem w dziesiątkę. Chyba nieco skomplikowany ten mój tok myślenia ;) Da się coś z tego zrozumieć? ;)
    edyta.cha@wp.pl
    Udostępniam baner: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=743422619189278&set=a.164718353726377.1073741830.100005646401380&type=3

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)