wtorek, 12 września 2017

Urodzinowy konkurs książkowy!!!

Z okazji dzisiejszego święta zapraszam Was na konkurs. Nagrody są dwie, ufundowane przez wydawnictwo Czwarta Strona oraz wydawnictwo MG.

Zastanawiacie się pewnie, co to za święto. Otóż 12 września mam urodziny ;) Blog także ma co świętować. Niedawno stuknęło mu ponad 600 000 odsłon.

I właśnie z tej okazji wraz z wydawnictwem Czwarta Strona i wydawnictwem MG zapraszam Was do wzięcia udziału w moim konkursie, w którym nagrodami są dwie powieści (zwycięzców będzie dwóch):
- "Małżeństwo z odzysku" Agaty Przybyłek
- "Villette" Charlotte Bronte.






Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Literaturomania, a sponsorem nagród wydawnictwo Czwarta Strona i wydawnictwo MG.
2. Konkurs trwa od 12.09 do 29.09 (do północy).
3. Aby wziąć udział w konkursie, należy umieścić podlinkowany do tego posta banner konkursowy na swoim blogu (o ile go macie):


oraz odpowiedzieć na proste pytanie:

Którą książkę wybieracie i dlaczego?
5. Nie trzeba dodawać mojego bloga do obserwowanych, do kręgów Google+ ani polubić go na Facebooku. Jednak jeśli macie na to ochotę, to będzie mi bardzo miło :)
6. Zgłoszenie konkursowe należy umieścić w komentarzu pod tym postem wraz z adresem mailowym (bym mogła się skontaktować ze zwycięzcami).
7. Ze wszystkich zgłoszeń wybiorę dwie najciekawsze odpowiedzi.
8. Ogłoszenie wyników nastąpi 30.09 na moim blogu.
9. Do zwycięzców wyślę także maile z informacją o wygranej oraz prośbą o podanie adresu do wysyłki.
10. W przypadku gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, wybiorę inną osobę.
11. Zwycięzcy pokrywają koszty przesyłki. Książki zostaną wysłane w ciągu 3 dni od otrzymania adresu (na terenie Polski) oraz przelewu za przesyłkę.




Życzę powodzenia!



11 komentarzy:

  1. Bloga nie posiadam, ale umieszczam baner na fb. Jeżeli chodzi o nagrodę to wybieram "Villette" Charlotte Bronte, jest ona dla mnie wybitną autorką, opisane przez nią historie są magiczne i przekazują ukryte w nich przesłanie. Jestem zachwycona sposobem w jaki Bronte opisuje uczucia i emocje bohaterów, dzięki niej czuje odczuwam je całą sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://m.facebook.com/magdalena.magdalena.7528

      Usuń
  2. Z okazji urodzin wszystkiego najcudowniejszego!!! :)
    Książkę Bronte mam, polskich nie czytuję, więc udziału w konkursie nie biorę, ale innym życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Weroniko :) Dużo wszystkiego...
    Baner - https://monweg.blogspot.com/p/obieg-zamkniety.html
    Wybieram bez chwili wahania - "Villette" Charlotte Bronte.
    Dlaczego? Ponieważ ponad wszystko wielbię klasykę i gdy mam wolną chwilkę to czytam. Uwielbiam przenosić się z bohaterami takich książek lata wstecz, nosić piękne suknie, być adorowaną.
    Dodatkowo tej akurat powieści nie mam na półce, więc z chęcią ją przygarnę. U mnie znajdzie bezpieczny kąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiec co do fb udostepnie na stronce gdyż nie posiadam bloga drugie bardzo bym pragnela Ksiazke Agaty Przybylek zdobyc po 3i pewno w tym dniu bardzo ważne to moc życzeń z okazji urodzinek bloga Niech rosnie w sile i niech sie rozwija Szczescia moc i radosci w każdym dniu Obserwuje jako Barbara Pawlik z fb

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło złożyć życzenia wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin: dużo zdrowia, miłości i słońca każdego dnia :) I ja mam urodziny we wrześniu, ale moje dopiero za kilka dni: 25 września. Byłoby mi niezmiernie miło wygrać urodzinowo książkę Agaty Przybyłek. Nie miałam jeszcze okazji czytać żadnej z jej książek, a ciągle słyszę o nich dobre opinie. Co prawda moje małżeństwo z odzysku nie jest ;) ale chętnie sprawdzę o co chodzi z tym 'odzyskiem' :)
    Bloga niestety nie mam, więc mimo szczerych chęci baneru udostępnić nie mogę. Mogłam za to udostępnić baner konkursowy, więc to zrobiłam; jak się bawić urodzinowo, to z przytupem ;) - https://www.facebook.com/anna.grygiel.338/posts/1602181263154833
    a, jeszcze e-mail: nenekg@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji urodzinek
    życzę samych wesołych minek
    uśmiechów i radości
    oraz blogowych nowości!<3

    Jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z powieściami Charlotte Bronte, więc wybieram "Villette", jako że nadszedł czas prze­mijające­go i spa­dające­go uro­ku let­nich dni to chciałabym miło spędzić czas przy prawdziwej książce, która sprawiłaby mi wiele radości, która ogrzeje i otworzy moje serce na innych ludzi. Może aby odciągnęła mnie od monotonni i przewrotnego losu.
    Jesień niby piękna a nie potrafię się w niej odnaleźć, na szczęście to właśnie książki są tym cudownych balsamem, lekarstwem na niedobrą, niepożądaną chandrę, która dopada człowieka w najmniej oczekiwanym momencie. Mój jedyny ratunek!:) No bo gdzie podziała się jesień, która pachniała jabłka­mi, wa­nilią, ulicą, wiat­rem, cy­namo­nem lub imbirem? Aktualnie jesień pachnie książkami, mnóstwem wspaniałych książek;)

    Udostępnione: https://plus.google.com/113658676939593802455/posts/brcuJUYjU4K
    Obserwuję jako: Izabela Szymańska
    Email: brenda7217@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam „Wichrowe wzgórza” i „Dziwne losy Jane Eyre”. „Vilette” nie znam, a chciałabym się zapoznać. Jesienna aura sprzyja czytaniu. Charlotte i jej siostry to wytrawne pisarki, które nie rozczarują współczesnego czytelnika. Opisy przyrody i miejsca, wartka akcja, nietuzinkowe bohaterki to zaleta pisarstwa Bronte.
    https://www.facebook.com/agniszka.bandzinska

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym "małżeństwo z odzysku" ponieważ jeszcze nie czytałam książek Pani Agaty a słyszałam o nich bardzo dużo pozytywnych komentarzy. Żoną jeszcze nie jestem i nie byłam to może z sie dowiem czy warto być :P poza tym jesień jest taka piękna ale jak ciągle pada to trzeba zająć sie czytaniem książek a mi sie niestety już kończą:(
    Proszę mojego e-maila: eliza1997_13@o2.pl
    I życzę wszystkiego najlepszego! Żyj nam sto lat i rób więcej konkursów! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga nie mam ale mam nadzieję ze mogę wziąć także udział?

      Usuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (najlepiej bez adresu swojego bloga!). Dziękujemy za każdy komentarz :)