wtorek, 5 marca 2019

Niespodzianka od wydawnictwa W.A.B.

Wczoraj przyszła do mnie niespodzianka od wydawnictwa W.A.B.

Koperta jakich wiele...

Fot. Wiki



A jednak kryła w sobie coś wyjątkowego - początkowo myślałam, że to sieć rybacka, w którą została owinięta książka...

Fot. Wiki

Okazało się jednak, że to torba na zakupy.

Fot. Wiki

Tak jest promowana komedia kryminalna "Kółko się pani urwało" Jacka Galińskiego, która ukaże się 3 kwietnia nakładem wydawnictwa W.A.B.

Fot. Wiki

***

Opis książki:

Najpierw włamano się do jej mieszkania. Złodzieje nie tylko ukradli pieniądze, biżuterię czy cenne dokumenty, lecz również sprofanowali najcenniejszą pamiątkę po mężu – jego galowy mundur. Policja zabiera się do śledztwa jak pies do jeża, chociaż ślepy wpadłby na to, że wszystkie tropy prowadzą do sąsiada z góry, faceta bez nogi. Nie ma mowy, tego munduru mu nie przepuści. Postanawia policzyć się z nim sama. Okazuje się jednak, że facet bez nogi został zamordowany, a ona sama jest pierwszą podejrzaną. Nie pozostaje jej nic innego, jak chwycić rączkę wiernego wózka zakupowego i rozpocząć własne śledztwo. Warszawskie bandziory, strzeżcie się! Nadchodzi Zofia Wilkońska, postrach klubów seniora!



Skusicie się na tę książkę?




4 komentarze:

  1. Super niespodzianka! Lubię komedie kryminalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jestem po lekturze książki i muszę powiedzieć, że jest świetna:). Jej recenzja jest już na moim blogu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dostałam taką niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu wpisu zostaw swój ślad (bez adresu swojego bloga oraz kryptoreklam - będą usuwane!). Dziękujemy za każdy komentarz :)